2009. okt. 21.

ciccca,hétvége,HanaKimi

Az utóbbi pár napban nem nagyon írtam,de nem volt kedvem, meg annyira nem is volt mit.

Szerdán japán óra után anyával elmentünk egy kiscicáért, amit másnap vittünk ismerőséknek.

Hát írtó cukker kis macsek volt *-* Nagyon vagány cica volt, nem is félt,meg semmi hiszi nem volt. Egyből felderítette a házat,és otthonosan mozgott. Csabinál aludtam, és reggel amikor haza jöttem, egyből jött elém :D Nagyon kawaiiiii *-*
Aztán délután elvittük Szoszáékhoz. Na a kocsiba mai nyévogást levágott O.O pedig végig az ölemben utazott, nem kellet a ládikájában lennie. De amint oda értünk, és kiegedtük megint egy hangja se volt, csak ment és megint felderítette a házat, mindent alaposan megvizsgálva. :D
Jó sokáig ott voltunk, volt finom kajcsi,anyáék meg anygon belemelegetdtek a beszélgetésbe, úgy h
ogy én be is húztam a laptopt, és HanaKimit néztem :D Igen, másodszor is megkellett nézem :D Vagy már 3x? o.O Az is lehet XD De még mindig nagyon tetszik :D Örök fav *-*
És én vezettem haza Dabasról :D És nagyon jól ment, pedig már rég nem vezettem :D *büszke magára*

Hát igazából hétvégén Bolerónak az istálló tetejére tettünk fel palákat, Csabi is segített, aztán mögé szigetelést is tettek a házra fentre, hogy télen ne jöjjön a hideg, én meg addig hajat mostam :D

Vasárnap meg Csabi tesójának vol
t a szülinapja,úgy hogy én segítettem anyukájának a konyhában, aztán jött a család.
Volt egy 2hónapos kisbaba is (vagy is hát 2 is), és az egyikük teljesen kinézett magának o.O Le sem vette rólam a szemét XD nagyon kis funny volt XD
Aztán kb 10óra körül elment a csapat nagy része, csak Tibi és Gyuri maradtak ott velem meg Csabival,
meg persze kisebb bor mennyiséggel XD És neki álltak pókerezni. Aztán vmikor, már jó későn Gyuri haza ment, de Tibi még maradt, de én bementem aludni, mert már nagyon álmos voltam.


Hát akkor egy kis HanaKimi :D Ha már megint előtört belőlem a fanság, csak írok róla vmit :D
Tisztességes címe Hanazakari no Kimitachi e :D Főszerepekben Oguri Shun (Sano Izumi), Horikita Maki (Ashiya Mizuki) és Ikuta Toma (Nakatsu Shuuichi) - Csak nem 3ember
ke a kedvenceim közül? :D És ha ez még nem lenne elég, Yamamoto Yusuke és Mizushima Hiro is szerepelnek benne :D
A történet röviden annyi, hogy Mizuki, egy japán lány aki Amerikában él, rajong a magasugro Sano Izumiért, mert szereti látni ahogy "száll". Csak hogy Sano-t baleset éri, amiért Mizuki magát hibáztatja. Eltelik egy év, Sano meggyógyult, újból ugorhatna, de nem. Mizuki ezt persze nem hagyhatja annyiban, mert felelősnek érzi magát, hogy eltűnt Sano arcáról a mosoyl, és neki feltett szándéka lesz azt visszahozni. Ezért vissza is megy Japánba, hogy Sano osztálytársa ként újból rábírja a magasugrásra. Itt vesszük fel a történet fonalát, és a sok poén is itt kezdődik, mivel Sano egy bentlakásos FIÚ suliba jár, Mizuki pedig ugye lány ^^ De ez sem lehet gond, fiúnak kiadva magát beíratkozik, megkapja Sanot szobatársul, és kezdetét veszi a sok mókás jelenet, ami persze általában abból fakad,h Mizuki lány, amit persze titkolni kell :D Meg Nakatsu is egy fő poén forrás :D Aki időközben beleszeret Mizukiba, amit nehezen dolgoz fel,mert hát ő nem lééétezik,h buzi legyen XD (és hát nem is az, csak ő ezt nem tudja XD)
Sano pedig egy cukor bogár, az
a tipikus -nem érdekel semmi és senki,megvagyok magamban,és ne is próbálj velem barátkozni,met nincs szükségem senkre- karakter, akiről végül kiderül, h nagyon is jó arc :)
Ez se lett egy rövid összefoglaló XD de kb egy napig is tudnék róla beszélni ^^

Persze alap, hogy ez a dorama vidiért kiált :D

Ezen megszakadtam a röhögéstől XD Csórikat beölözették lányruciba egy fesztiválon XD


Na meg ez is XD Itt Nakatsu örül,h felizgatja egy női fehérnemű, mert az azt jeleni, h HOMO JANAI = nem buzi XD


Azért nem minden jelenet ennyire idétlen ám XD csak kb a 80% :D Vannak megható részek is *-*

Egyszerűen csak HanaHimi ga daisuki da yoooooo *-* <3
HanaKimi the BEST :D



Oguri Shun alias Sano Izumi *-*


Ikuta Toma alias Nakatsu Shuuici


Horikita Maki alias Ashiya Mizuki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése