2009. júl. 9.

Első bejegyzés :D

Hella! :D

Annak örömére,hogy Mai-chan segítségével,akinek naaaagyon hálás vagyok a segítségért,összeállt nagyjából a blogom,ki is próbálom :D Mégegyszer 1000000hála a segítségért :D Majd Japánból hozok cserébe vmi omiyage-t :D

Azért kezdek blog írásba,mert októberben, ha minden klappol és jól mennek a dolgok elhagyom kis hazánkat és huttty Japán :D Nihon e ikimasuuuuu :D Szóval a felkelő Nap országában töltött fél éves tanulmányaimról fogok itt irogatni. Mert hogy azért megyek Japánba,hogy tanuljam a nyelvet,ami vmilyen szinten már megy,hiszen a választott tantárgyam az érettségin a japán nyelv volt. ^.^
De hogy hogyan kerülök én oda úgy mégis? Hát van egy haverom, Riyu, aki volt olyan kedves és szólt, hogy talált egy japán nyelvsulit kint,és elvileg ő megy, és én is mehetnék. :D Jövő héten már mentünk is fel Bpre találkozni a kinti ügyintézőmmel,aki amúgy magyar és kint él Japánban,csak épp itthon volt. Szóval vele tali,megbeszéltük amit kellett,aztán azóta megy az ügyintézés,papírok küldözgetése Japánba,meg útlevél csináltatás, jelengleg peidg a vízumomra várok. :D
Már alig várom,hogy indulhassak :D És egyből a közepébe a dolgoknak,mert a cél Tokyo, és Shinjuku negyedbe fogok járni suliba :D Az nagy jó, közel van Harajuku xD
azért a suli biztos húzós lesz. Napi 4órát fogunk tanulni, és minden nap teszt írással kezdünk,aminek meg kell lenni 80%nak,mert különben addig kell újra írni,amíg meg nem lesz :S de végül is azért megyek,hogy tanuljak,szóval egy szavam se lehet :D
A szállásom érdekesen alakult, sikerült megúszni a drága kolit. :D Ismerek egy japán csajszit, Ayakát,persze csak így neten keresztül, aki 2évet tanult kis hazánkban, és megkérdeztem, h esetleg nem kecózhatnék-e náluk amíg kint vagyok. Ő meg olyan kis tündérbogyesz volt,hogy azt mondta,h persze, >.<
Bevezetőnek ennyi elég is lesz sztem. Elég hosszúra sikerült,de hát ez nálam előferdül,mert rengeteget tudok beszélni, szóval hosszú élménybeszámolóknak nézek/tek elébe ^^
Viszont a blogot kintre tartogatom,szóval nem sűrűn fogok jelentkezni amíg itthon vagyok,csak ha vmi japánnal kapcsolatos dolog történik velem ^.^

Addig is pusszka mindekinek,chuuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése