2009. dec. 4.

tetoválás,new moon *.*

Pénteken, szülinapom alkalmából nem kellett mennem dolgozni,mert olyan kis cuki főnököm van, h elengedett, pedig én csak mínusz 2órát kértem, erre kaptam egy egész napot :D
Du. 2re kellett mennünk a tetováló szalonba, mert egy csidi-csudi tetoválást kaptam Csabitól szülinapomra :D Persze vmi japános kellett,így hát egy kanji (japán írásjel) került a bokámra ^^ Fotó is lesz,csak lemerült az a fránya elem -.-"

Gondolkoztam,h mi lenne jó,és először a szivárvány kanji-ját szerettem volna. Nagyon szeretem a szivárványt *.* Olyan szééép,és mivel nagyon szeretem a színeket, persze h tetszik :) Mindig mosolyognom kell,ha látok egyet. És hát nincs szivárvány napsütés nélkül,ami pedig megint csak jó érzés ^^ De sajna a japánok nem egy szóval fejezik ki a szivárványt, így a kanji-ja is hosszú és nem olyan szép sajna. De a kifejezés szerintem nagyon szép. A hét szín útja *-* de hát így másik kanji-t kellett keresnem, és ha már a szivárvány megmosolyogtat,miért ne legyen a mosoly az? :) A mosolyra mindig szükség van,és elég mosolygós is vagyok (voltam? :S)
Így most egy szép mosoly kanji figyel a bokámon *.* Még egyszer nagyon köszönöm Csabi *-* PocPoc :D
Bálint megint mókás volt,azton a pasin rengeteget lehet nevetni XD

Kiszaladtunk még tesco-ba,feltankoltunk popcornnal későbbre, ettünk egy hambucit,aztán mentünk a malomba,mert megnéztük a New Moon-t :D Nekem tetszett, bát kb megfelelt a könyv hátulján tévő tartalomnak, de hát egy olyan hosszú könyvet nem lehet belesűríteni olyan 1szerűen 1,5-2órábe :) összességében nekem tetszett,bár a vége furi volt,mert 1x csak vége puff és vége volt o.O
az viszont vicces volt,h amikor Jacob gyorsan segítséget nyújt Bellának, és lekapja magáról a pólóját, amikor is közszemlére teszi izmos felsőtestét, minden csaj a moziban, hangot adott egyszerre a tetszésének XD
Utána még beültünk Wanted-ba, Daniék is ott voltak, majd a fél11essel haza :)


chuuu ~.^

és egy vidi :)
egyik kedvenc AnCafe számom, a Smile ichiban ii onna *-* (ennek is a középpontjában a mosoly áll :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése