2014. jan. 20.

RebornWings ♪

Sziasztok Bogyókák~

Most csak egy kis rövid bloggal jelentkezem.

Nemrég megnyílt a tánccsapatunk FB oldala:
https://www.facebook.com/rebornwings

Kerültek fel a tagokról fényképpel rövid bemutatkozások és az első cover videónk is \(^o^)/ Ez az első, úgyhogy nagyon izgultunk ^^ Hamarosan jön a következő is! :)





Még január elején tartottunk egy kis karácsonyi ajándékozást. Mindenki húzott valakit, akinek egy kis meglepetéssel kedveskedett *^^* Én Roxtól ezeket a gyönyörűséges szempillákat és egy tábla csokit kaptam *o*


Most tényleg csak ilyen rövid a beszámoló, mert holnap lesz az utolsó vizsgám és még tanulnom kell. Aztán végre jöhet a lazulás \(^o^)/
Ma volt a japán töri vizsgám. Még nem tudom az eredményét, de szerintem jól sikerült. A japán töri nagyon érdekes, úgyhogy könnyen ment a tanulás ♥ (bárcsak a holnapi vizsgára is könnyen a fejembe menne a tanagyag >__<)



A sikeres töri vizsga után még elmentünk Kirával és Mónival Bubble teázni, majd egy véletlen folyamán belebotlottam ebbe a láncos gyönyörűségbe, ami teljesen elcsábított és nem bírtam neki ellenállni *-*
Így végül megvettem, az eddigi sikeres vizsgák jutalmaként. Már alig várom, hogy lehetőségem legyen felvenni~ ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése