2009. aug. 31.

Csak úgy

Ma két dolog végére is értem.
Az egyik a Nana. (o*.*o) Naggyon tetszett,bár a vége kicsit nyitva hagyott,mivel az anime csak a manga felét dolgozza fel,ami meg még mindig megy Japánban. Szóval nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi is lesz ^.^ Nobu, gambarimasu!!!!! *-*

A másik pedig a Battle Royale könyv by Takami Koushun. A filme nekem tetszett,hát gondoltam h a könyvet is elolvasom. Hát jó ötet volt *-* annyira jóóó könyv *-* és valszeg h más is így gondolhatja,mert az enyém könyvtári példány,és amikor bementem érte a könyvtárba és elém tették,h ez az,akkor elkezdtem méregetni,hogyan is kéne megfogonom,hogy szét ne essen X"D De végül is a végére jutottam(közben pár lap megunta a helyét és szükni próbáltXD )
Természetesen jobb,mint a film,de így elolvasás után is tetszik az is :)

Éééés,ami még csodás,hogy valszeg szerdán visszakapom a dorámáimat,és mivel nekem nincs suli :D így lesz időm megnézni őket. Yeyyyyy :D

A nap rossz híre viszont,hogy állítólag az AnCafe szünetet tart T_T *szipp szipp* remélem,hogy tényleg csak szünet T_T

és ha már AnCafe,akkor az egyik kedvenc számom tőlük (erre de jó buliztunk még anno =^.^=)



chuuuu =.^.^=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése