2009. szept. 3.

Én,mint tanító néni XD

Kedden anyát hívja az egyik ügyfele,hogy van egy bnője akinek a lánya szeretne japánul tanulni. És hát hogy ugye én tanulok,és hogy hol meg ilyesmi. Hát mondtuk,h az én tanárnőm már nem vállal tanítást,de hogy én is tudom tanítani egy darabig,ha az jó. Aztán elvileg úgy is elmegyek Dublinba. Szóval addigra segítek neki keresni Kecsón japán tanárt. Vagy is hát egyet tudok is,csak még le kell vadásznom a telszámát. Bevetem a kapcsolataimat XD *yukan club mode on*

Szerd
án taliztam is a csajszival a könyvtárban. Anyukájával amikor beszéltem,mondta hogy egy félvér csajszit keressek majd. Betipegek a könyvtárban és egyből ki is szúrtam. :) Egy nagyon aranyos csajszi,jól elbeszélgettünk. :) Nagy jmusic rajnogó,főleg jrock-ot hallgat ^^ Sztem nagyon jól kifogunk jönni,meg nagyon szeretne tanulni,szóval biztos jól fog menni :) Gambarimasu Miriam! =^.^=

Mielőtt taliztunk elmentem a cipészhez a sarumért,és awww*-* annnyira jóó lett *-*

Aztán voltam a könyvtárban is,mert vissza vittem a Battle R
oyale-t :( *szipp szipp* Olyan rossz volt,amikor a könyvtáros csajszi elvitte a djágasááágot :( Még délelőtt újból elolvastam kb az első 100oldalt XD Kicsit furi volt az elejét olvasni,hogy tudom kivel mi fog történni.
De viszont kihoztam Kanehara Hitomitól a Pirszinget a kígyónak-ot. És annyira jó *-* Persze ez várható volt,mert megkapta érte az írócsajszika a legnevesebb japán irodalmi díjat :D De sajna mindjárt a végére érek. :(
Utána voltam Annánál(a japán tanárnőm),mert nála volt pár dorama DVDm. Bár vele nem taliztam,mert nem volt otthon,hanem betette nekem a DVDket a postaládájába,amiket én kicseréltem egy kis ajándékra ^^ Köszönet neki az órákért, az érettségire való felkészítésért,a sok jó beszélgetésért. Nagyon szerettem nála tanulni (o^.^o)

Aztán Csabi jött este,és itt aludt :))) Titta jó volt,kipróbáltuk a pezsi fürdőt :D Csak ahogy bugyogott a víz,a hab egyre csak nőtt és nőtt,és végül elárasztott mindent XD Habemberke XD
Aztán kiment cigizni.Visszafelé mondom,hogy nehogy nekimenj vminek a sötétben. Erre nem én rúgtam bele egy dobozba a földön!? XD ehh... ^^" persze akkorát szól,mint egy kisebb atomtámadás XP Na mondom,erre anya tuti felébredt,és most szid ^^" De másnap kérdeztem,és nem XD jó az alvókája :P


chuuu =^.^=



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése