2011. jún. 10.

FT Island - Hello Hello hun sub

Ezt most muszáj kiposztolnom, mert FT Island, és Hello Hello és hun sub *____*



Először is köszönöm a fordítás a készítőnek *-*

Sajnos, most már a szöveg értésének birtokában sem tudom értelmezni a PVt xD

Égő ház, JaeJin a tűzoltó autó tetején trónolva énekel, HongKi beszabadul a házba, énekel a füstben. Hm... érdekes elképzelés egy szakítós számhoz, nekem inkább egy katasztrófa filmet juttat az eszembe :D
A srácok persze helyesek, főleg HongKi *-* És JaeJin is^^
Ha valaki pedig megfejti a PV történetének lényegét és kapcsolatát a dalszöveggel, az legyen oly bájos, és világosítson fel :'D
Imádom benne HongKi kiejtését, ahogy a Hello-t hélo-nak énekli :D a másik pedig, amire Valen hívta fel a figyelmem, hogy a Goodbye-t künpáj-nak mondja xD Nekem nem tűnt fel, de mióta Valen mondta, én is künpájnak hallom X'D Ráadásul mutattam Hinának is szombaton hazafelé a buszon, és meséltem neki a künpáj-dolgot, erre most ő is künpájozik xD ehh... :P

Mindenesetre imádom ezt a számot ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése