2011. jún. 10.

fangörl-nap Valennel

Yo~~~

Múlt hét csütörtökön elmentem Valenhez, és egész nap fangörl-ködtünk :D
Dél lehetett mire oda értem. Először beszélgettünk egy kicsit, meg oda adtam a kitűzőket, amiket Conról kért :) És vittem neki abból a tradicionális japán sütiből is, amit Ayaka küldött. Erre a nagy kérdés Valentől:

V: -És ezt most egyem meg?
K: -Nézegetni szeretnéd?
V: -Még egy kicsit.
xDDD

Ezután elfogyasztottuk az ebédünket, ami fincsi édes-savanyú UncleBels volt. Nyammm~ ^^
Majd teli pocakkal neki ültünk megnézni Akanishi Jin: Yellow Gold Tour 3011 koncertet *-*
A koncert élőben is fantasztikus volt, életem egyik legnagyobb élménye, hogy ott lehettem, így nagyon jó volt újra nézni és újra átélni *-* Természetesen újdonságokat is rejteget a dolog, mert van amit élőben esetleg nem lát az ember, mert mást figyel, vagy messze van hozzá. Valennel az egészet végig csacsogtuk, sokszor én meséltem, hogy húúú, hát ez élőben. Vagy pedig kommenteltük a látottakat, nyálat csorgattuk, énekeltük Jinnel a dalokat. Egyedül a végén, mikor az Eternal-t énekelte némultunk el mind ketten. A végére már halkan mi is csatlakoztunk Jin-hez. Ez a dal mindig magával ragad, annyira gyönyörű. ♥
Miután vége lett megakartuk nézni a dokumentum filmet is, de mivel a DVD lejátszó diszkriminálta a feliratot, beköltöztünk Valen szobájába a számítógéphez, hogy majd ott. Szegény Jin-t itt kicsit megvárattuk, mert az lett a dologból, hogy mindenféle képet, videókat kezdtünk el nézegetni, és összehasonlítottuk a Hana Yori Dango és a Boys Before Flowers szereplőit :D
Közben pedig másoltunk át nekem pár doramat és vidiket *-*
Így telt el kb 2 óra, mire eszünkbe jutott, hogy mi eredetileg a dokumentumfilm-et akartuk megnézni :D Így Jin megint a középpontba került. Iszonyat édes volt, jó látni, hogy megint jól érzi magát, és szívből nevet. Végre megtalálta a helyét :) Viszont kb fele olyan hosszú lenne a documentary, ha Jin rendes tempóban beszélne. Mert........az igazság..........az, ...hogy......elképesztő..... hm.... igen....*fejbólintás*.....elképesztő ....lassan...beszél xDDD
Nem tudom mi volt, vele, de nagyon vicces volt xD Mintha elfelejtett volna japánul :D Mondjuk ennél még én is dinamikusabban beszélek japánul xD De édes volt :D
A másik kedvencem az volt, amikor angol szavak japán kiejtésével fűszerezte meg a mondanivalóját. xD Kicsit azért volt ez fura, mert Jinnek szép az angol kiejtése, erre átjapánosította :D
A film végeztével pár fotót próbáltunk készíteni, nem túl nagy sikerrel ^^ Valahogy sehogy se akartak jól sikerülni ^^ A fotogén oldalunk épp szabadságot vett ki, de a végére csak sikerült azért összehozni pár képet ^^
Még volt egy kis időnk, így News - Pacific koncertet kezdtünk el nézni *-* Nagy boldogságomra Valen egész megszerette őket *-*

Nagyon jó nap volt, jó éreztem magam ♥ Remélem sikerül még összehozni ilyen napot mielőtt visszamennék :)

Akanishi Jin - Eternal
(tudom, hogy régebben már kiraktam, de most kell ide is:)



szólj hozzá: Akanishi Jin - Eternal

よ~
先週の木曜日Valenのうちへ行った。
とても楽しい日だった。 :)
まず赤西仁のYellowGoldTour3011コンサートを見た。*-* ライブにいたとき、すごかったんだ。また見ることがうれしい。:)思いが出きた。^^
コンサートについてValenにたくさん話してあげた。:)
終わったあとで、Documentaryも見たかったけど、DVDplayerはじまくができなかったから、Valenの部屋にあるパソコンで見た。でも見る前にちょっとFangirlことをした ^^ インターネットでアイドルの写真とか、ビデオとか見た^^
Documentaryも楽しかった。仁はおもしろかったんだ。話し方はちょっとおそいね~ xD
仁はうれしそうだったから、私もうれしい :)
そのあとで、NewsのPacificコンサートを見た。
Fangirlの日だったね~ ひひひ~ ^^

またね~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése