2012. dec. 16.

És a világbérére vágyom~ ( ´▽`)/

Sziasztok Bogyókák~

 Végre a szokásoshoz képest kevésbé megkésve sikerül posztolnom (*´∀`*)

Múlt hét csütörtökön eljött az idő, hogy bemutathassuk az utóbbi időben szerzett pompás keringős tudományunkat, mivel elérkezett a gólyabál napja.  (o'∀'o)

Aznap még volt egy ZH-m is, ami eredetileg 2-kor kezdődött volna, de a kitűzött tűzriadó miatt előbbre tette a tanárnő az időpontot, és fél2-kor kezdődött a ZH, amit én sikeresen negyedkor olvastam a koliban, ahonnan kb 20-30 perc beérni az egyetemre x'D Szóval gyorsan beviharzottam, de nem volt para, rendes volt a tanárnő, számított rá, hogy lesz, akihez nem ér el időben az info :'D

Miután számot adtam fergeteges tudásomról a logika terén Bevezetés a tudományos elemzésbe elnevezésű csuda tantárgyból, aminek a tűzriadó vetett véget, összetalálkoztam Miyoval, együtt mentünk a metróig, ott még beszélgettünk kicsit és még Xee-vel is összefutottam \(^o^)/ Aztán rohantam vissza a koliba, hogy időben kész legyek :3

Martinnal a Westendnél találkoztunk, de egy kicsit azért sikerült elkésni, kifogott rajtam a tömegközlekedés csodája. Már közel voltam a célhoz, mikor a Szabadság-híd közepén egyszer csak megállt a villamos, és hosszas vesztegelés után bejelentette a vezető, hogy sajnos ismeretlen okokból állnak előttünk a villamosok és nem tud tovább haladni, szóval kinyitja az ajtókat, aki akar, az szálljon le, de vigyázzunk, mert a híd közepén vagyunk és mindenhol mennek az autók x'D

Nekünk kellett a ruhákért elmenni, a szalonban szerencsére találkoztunk még pár keringőssel akik tudták is az utat a gólyabál helyszínére.

Ott még párszor elpróbáltuk, először simán majd már a menyasszonyi ruhákban is o(*゚▽゚*)o Természetesen mindenki nagyon élvezett billegni a hófehér ruhakölteményekben (●◠◡◠●)
Az új helyszínen először kicsit nehézkesebben ment a tánc, de a végére jól összeállt :)
Aztán már  csak arra kellett várnunk, hogy elérkezzen a mi időnk ^^ Addig jól elvoltunk és szorgosan kóstolgattuk az ingyen pezsgőt is :'D

Majd hamarosan mi következtünk. Nagyon izgultam, hirtelen úgy éreztem, hogy egy lépést se tudok és mindent elfelejtettem amit ezidáig gyakoroltunk, de minden jól ment és kétszer is eltáncoltuk. Ügyesek voltunk (❁´◡`❁)
Utána még fényképezkedtünk (csak kevés fotóm van egyenlőre, mert a fotóstól a képeket csak a jövőhéten kapjuk meg, ha minden igaz, úgy hogy majd pótolom akkor egybe mindet :3). Senki sem akart megválni a gyönyörű ruháktól, úgy hogy még egy ideig abban voltunk, de 10 órakor elvitték őket, így kénytelenek voltunk búcsút inteni nekik. Innentől pedig megkezdődött a partyzás (és a további diszkrét Bambi fogyasztás), nagggyon jó volt ♪( ´▽`) A zenét illetően voltak kétségeim, de szerencsére számomra is élvezhető volt, bár nem sokat tudnék megnevezni közülük :'D Az biztos, hogy a Gangam Style volt, amit a színpadon táncoltunk Valennel, én mezítláb, mert már fájt a lábam x'D
Az este folyamán rengeteg ismerőssel találkoztam, akiknek mind nagyon örültem, sőt még egy új ismerősre is szert tettem egy félig magyar, félig japán srác személyében :3

Valahogy éjfél után nem sokkal volt az eredményhirdetése, hogy ki lett a bálkirály, valamint királynő és a tombola. A legnagyobb meglepetésemre én lettem a bálkirálynőő~~  o(*゚▽゚*)o Úgy hogy köszönöm a családomnak és a barátaimnak, akik mindig mellettem álltak és támogattak, a személyi edzőmnek, a macskáimnak, és mindenkinek aki rám szavazott, valamint természetesen a világbéke, ami a legboldogabbá tudna tenni a világon  (◡‿◡✿) xDDDD 
A viccet félretéve tényleg meglepett a dolog, mert nem kampányoltam vagy ilyesmi, szóval tényleg köszönöm annak, aki rám szavazott :)

Kb 3-fél4-kor léphettünk le Valennel és Mónival, én végig a királynői fejdíszemben vonultam a koliba, nem néztek rám furcsán a villamoson x'D Akkor még feltett szándékom volt másnap Kecskemétre is abban utazni, de reggelre valahogy elpárolgott eme határozott döntésem xD

Fantasztikus este volt, nagyon jól éreztem magam  ♪(〜^∇^)〜♪



( a szöveg nem passzol, de nem érdekel ^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése