2012. dec. 30.

képek~

Sziasztok Bogyókák~ :3

Először is, én is csináltam ask-fm-et ^^
http://ask.fm/kaorinn
Olvasgattam másokét és viccesnek tűnt, így végül én is csináltam :3 Éljen a csordaszellem! (n_n)

Ma kipróbáltam egy új sminket, amit holnapra tervezek NG-NSre  (。⌒∇⌒)。
Csak a szememet tessék nézni, mert nem alapozóztam ^^
Íme: 
                                                     


És végül a képek nagy része végre felkerült, így párat megtudok mutatni a gólyabálról ^^ Viszont a koliban felejtettem a fényképezőmet, így még mindig hiányos lesz, de már nem akarok tovább várni, szóval: 

a lányok~

 A tánciból is egy kicsi~

Martinnal



A party ruha~  ☆

party~


  

koronázás~  ☆
 

Az a kéztartás xD Letagadom, mint egy vérbeli picsa xDD
 


 Ez most csak ilyen kis képes blog lett, majd hamarosan lesz beszámolós is (●◠◡◠●)

Addig is bai bai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése