2013. jan. 31.

A Hobbit és Világvége mulatság ☆

Nyaaaa~n! (╹◡╹)ノ

December közepe táján kezdetét vette a vizsgaidőszak. Nekem szerencsére kevés vizsgám volt csak, az elsőt 18.-ra vettem fel, szerettem volna gyorsan letudni őket, hogy sok szabad időm maradjon :)

Vizsga után még fent maradtam pár napot Pesten, és csütörtökön elmentünk Martinnékkal megnézni a moziban 3Dben A Hobbitot !!! (((o(*゚▽゚*)o))) 

 Hobitto :DD

Hatalmas Gyűrűk Ura fan vagyok, így nagyon izgatottan vártam, hogy végre megcsodálhassam az előzményeiről szóló újabb remekművet *O* És természetesen Peter Jackson megint egy fantasztikus alkotást adott ki a kezei közül, végig teljes átszellemülésben függesztettem szemeimet a vetítővászonra, és miután vége lett hosszú ideig még a hatása alatt álltam ^^ Az élményt pedig még csak fokozta, hogy 3D-ben néztük~ Még sosem voltam 3Ds moziban, a Hobbit volt az első ♥ Szóval jelenleg teljes izgalomban várom a folytatást~ De természetesen egyből elhatároztam, hogy végre eljött az ideje annak, hogy a könyvet is elolvassam! Már terveztem régebben is, csak aztán sajnos valahogy mindig elmaradt. Viszont most addig haza se mentem, amíg be nem mentem a könyvtárba és elő nem jegyeztettem, mert sajnos nem volt bent ^^ Kb 1 hónapot vártam mire a kezemben tarthattam a drágát (。♥o♥。) Természetesen már ki is olvastam ^^ Nagyon tetszett a könyv is, de sokkal inkább mesekönyvszerűen írja le  történetet, mint a Gyűrűk Urában, bár ez nem is csoda, hiszen eredetileg a gyerekeinek írta Tolkien :)
 


Ahogy haza értem Pestről, már mentem is át Hinushoz, hiszen rettenetes izgalommal vártuk az aznap bekövetkező, igazán ígéretes programnak tűnő Világvégét, amit  feltétlen az meg kellett ünnepelni. (^ω^) Tettük ezt a Kellékfeleség megnézésével, amin igen jókat kacagtunk, miközben az alább látható finomság kombót fogyasztottuk: Tea, melegszendó, banán, szaloncukor~


Végül hiába vártuk oly' izgalommal a Világvégét, sajnálatos módon a jelek szerint a program tolódni látszik :( Brühühü~~ Pedig már kész útvonal tervem volt, hogy Japánba, majd Koreában melyik helyekre fogok elsőként elteleportálni xD
Így kénytelen vagyok csak az itthoni hidegekben pompázni az új cuki fülpamacsomban, amit Hinától kaptam Karácsonyra *O* Köszönöööm (/^-^(^ ^*)/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése