2013. jan. 22.

Rilakkuma~

Nyaaa~n

Sziasztok Bogyókák :3

Tudom, hogy megint nagyon elvagyok maradva és régen írtam (az utóbbi időkben miért kezdődik minden bejegyzésem így? xD), de túl vagyok az összes vizsgámon, úgy hogy itt az idő, hogy újra birtokba vegyem a blogomat :)

Először is egy kérésnek teszek eleget, amit ask.fm-en kaptam, hogy legyen egy poszt a Rilakkumás cuccaimaról. Sajnos egyenlőre elég szerény a gyűjteményem, de idővel azért remélem majd bővül :)

Az első számú kedvencem az elég méretes Rilakkuma plüssöm, amit még a nyáron, Ayaka segítségével sikerült kihalászni egy markolós játékból *-* A koliban dwaejitokkival együtt velem lakik ♥




Ez a rózsaszín bigyula, egy üveg-kupakjára-teendő-kinyitást-elősegítő.kézikészülék lenne (^ω^) Csak azért döntöttem az akkor vásárol ásványvíz mellett, mert ez lógott rajta ajándékként xD Azóta se vettem semmi hasznát, de legalább cuki :'D


Ebben tűzijáték volt, amit sikeresen haza csempésztem Japánból a nyáron, és azon az éjszakán, amikor hazaértem, anyával, Hinával és Lanával együtt játszottuk el őket. Gyönyörű volt *-* Volt benne egy világítós karkötő is, az még megvan :)


Ebben eper ízű mázzal bevont fincsi puffasztott nyalánkság volt *q* Most januárban, amikor itt volt Ayaka hozta ajándékba  ♥

Ez a kis picur nyár óta lóg az iPodomon. A Sky Tree közelében sétáltunk Natsuval és Noellel, amikor megpillantottam a földön heverve, és jó magyar lévén persze felvettem x'D

Még van pár irattartó fóliám is, csak azok a koliban, így nem tudok róla képet feltenni ^^"





Nem tudom kitől érkezett a kérés, de ezúton is köszönöm neki, mert ahogy összegyűjtöttem ezeket a tárgyakat, úgy a hozzájuk fűződő boldog emlékeimet is felidéztem és csupa jó érzéssel töltöttek el.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése