2013. ápr. 22.

Egy kis nosztalgia :)

Váááá, nosztalgiáztam és megnéztem az Inuyasha első részét *o* (ahelyett, hogy a 6 oldalas recenziómat írnám x'D)
Ez az anime változtatta meg az életemet ♥ Ezzel indult az anime rajongásom (ami mára már doráma rajongásba ment át ^^), aminek határására kezdtem el japánt tanulni és érdeklődni a japán kultúra iránt. Ha anno nem adják reggel az RTL-en a Kölyök klubban, most lehet teljesen másfelé vezetne az utam és más ember lennék. Az egész életemet meghatározta, örökké imádni fogom, ahogy Takahashi Rumiko-sensei-t is, hiszen az ő műve ^^
És milyen szerelmes voltam Inuyashába, kyáááá~ xDDD 

4 megjegyzés:

  1. De érdekes!! ^^ Velem is pont ugyanez történt, csak én a Sailor Moon-nal kezdtem. :D A Sailor Moon változtatta meg az életem, és lettem amilyen most vagyok, és annyira örülök neki, hogy így adta a sors!!!! *^^* Gondolom te sem bánod! ^.~

    Sunny

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, milyen lenne az életem, ha nem kezdek el rajongani Japánért, de igen, nagyon örülök, hogy így alakult :)))
    Nekem a Sailor Moon teljesen kimaradt az életemből ^^

    VálaszTörlés
  3. Én el se akarok képzelni egy "Japán imádat nélküli világot"! XD
    :))
    Szerintem csak az én gyerekkoromban játszották a Sailor Moon-t az RTL-en meg RTL Klubon. :)

    Sunny

    VálaszTörlés
  4. "Ez az anime változtatta meg az életemet ♥ Ezzel indult az anime rajongásom (ami mára már doráma rajongásba ment át ^^), aminek hatására kezdtem el japánt tanulni és érdeklődni a japán kultúra iránt."

    dettó. szó szerint. ^^

    VálaszTörlés