2013. ápr. 27.

Shibuya~ ♪


Sziasztok Bogyóká~k (╹◡╹)ノ

A múlt hétvégén volt Shibuya és a Rule-al megbeszéltük, hogy elmegyünk mi is egy kicsit bulájkodni └(★o★)┐ Még sosem voltam Shibuyán és igazából magamtól nem is mentem volna ezúttal sem, na de hát csak nem akartam kimaradni a jóból :D

Az újonnan érkezett alsó műszempilláim  ekkor debütáltak és tökéletesen elégedett vagyok velük (●◠◡◠●)
Kis dizájn váltás volt a party idejére, ugyanis a frufrumat elrejtettem ^^ Magamnak mindig furcsa vagyok a kis előhajam (japánok így hívják xD) nélkül, nem igazán tudom eldönteni, hogy jó-e vagy sem, viszont nyáron majd lehet, hogy előszeretettel fogom alkalmazni :'D
És mivel felkötöttem a hajamat, valamint az árulkodó frufrut is a kendő alá küldtem száműzetésbe, úgy tűnik az ombre miatt, mintha szinte szőke lennék ^^

És akkor íme pár kép az esti fejszerkezetről:







A Nyugatinál találkoztunk a többiekkel és onnan mentünk együtt a buli helyszínére. A busz út vicces volt, amit főként Zsike eredményezett xD
A party az elején elég lapos volt, annak ellenére, hogy az 1 éves szülinapi ihaj-csuhaj volt és azt se lehetne állítani, hogy tömegnyomor lett volna :3 A karaoke teremben elég sokat időztünk, viszont volt egy japán fiatalember, akit elég kevés énektehetséggel, viszont annál több önbizalommal áldott meg a sors, így több ízben is elkápráztatott minket az ének nem tudásával x'D Eddig nem sok japánnal találkoztam aki nem tud legalább elviselhető szinten értékelni, de ő most gyarapította a létszámot :'D

Az est fénypontja egyértelműen az volt, amikor eltáncoltuk a csapattal a koreot *w* Olyan volt, mint a filmekben. Ahogy felcsendült a szám egyből térformába vágtuk magunkat, az addigra pedig többé-kevésbé felduzzadt tömeg széthúzódott és körbe állt minket és néztek *O* Wááááá~ Annyira jó volt ♪( ´▽`)

Az éjszaka előrehaladtával végül azért szép számmal jöttek az emberkék és egy jó kis buli kerekedett ki belőle, én legalábbis jól éreztem magam, főleg ahhoz képest, ahogy az elején indult ^^
A légvégéig maradtunk, majd együtt indultunk haza. Én még a vasárnapot otthon szerettem volna tölteni, így a hajlani legelső vonattal zötykölődtem Csodaország irányába és reggel 8-kor "már" otthon is voltam~ :3

örülök, hogy végül elmentem, mert egész jó kis buli kerekedett ki és együtt bulizott a Rule ♥ \(^o^)/

Bai bai~~~


2 megjegyzés: