2014. nov. 5.

Fehér tigrist láttam!

Sziasztok!

Rettenetesen elvagyok maradva, de mostanában egy lélegzetvételnyi időnk nem volt.  Mikor végre lett végre egy szabad délutánunk, az egyemen egy nappal előtte szólt, hogy dolog van. Kis se láttunk az utóbbi időben a teendőkből, de most végre van pár szabad napunk, úgyhogy lehet pihenni és behozni az elmaradásokat tanulás terén is ^^

Kihasználva a szünetet itt is a következő beszámoló arról, amikor Takával a Soubu Doubutukouen nevezetű állatkert-vidámpark keverékbe mentünk.
Az állatkert Taka városától nem messze van, így rám megint hosszabb vonatozás várt, de ott voltam időben és elindultunk felfedezni az állatkertet :) 
Nagyon szeretem az állatokat, úgyhogy már csak ezért is izgatottan vártam a napot, ráadásul egy állatkert és egy vidámpark fúziója a hely, így alig vártam, hogy végre megint hullámvasutazhassak *o* Végül az időhiányában kimaradt, mert annyira elvoltunk az állatokkal, hogy észre sem vettük hogy elment a nap. De nem bántam, mert fantasztikusan éreztem magam! Rengeteg édes és gyönyörű állatot láttunk, a legtöbbet legszívesebben hazahoztam volna *w* Mindig mondtam is, hogy "Szeretnék egy ilyet is tartani *O*" A végére már mielőtt mondhattam volna, Taka már magától mondta "Szeretnél egy ilyen állatot is!" xD
Szerencsénk volt, mert gyönyörű idő volt, ráadásul nem is volt nagy tömeg. Az összes állatot végigjártuk. Mosómedve és vörös panda imádatom miatt náluk hosszan időztünk, valamint a kis ugráló majmokért is teljesen odavoltam *-* Taka szívébe pedig a szurikáták lopták be magukat, természetesen szurikátát is szeretnék :D
Annak is nagyon örültem, hogy végre láthattam élőben tanukit is. Ezt a japánban sok bolt előtt látható, kis köpcös állatként megformált figurát már jól ismertem hírből, de most végre láthattam is, és azt kell mondjam, nem hasonlít ^^ Magyarul nyestkutyának hívják, amit most a neten való gyors utánanézésből megtudtam. A japán hitvilágban fontos szerepe van: "A tanukik a japán néphiedelemben ősidők óta jelen vannak, rengeteg mese és monda szól róluk. Legfőképpen alakváltó képességükről híresek, mellyel átverik az embereket. Gyakran megjelenített figura a japán képzőművészetben. Sokszor láthatóak boltok és éttermek bejáratai előtt is szerencsehozó figuraként." - Wikipédia

        A tanuki figura                                                                                       és a valóság




Még pár kép:





Horror house

Liba felvonulás! Gá~ gá~

Mosómaciiiiiii *O*

Ahogy Taka mondta "A szexi póz!"

Mint egy modell!

Az egyik kedvenc részem a napból a fóka show volt, nagyon tetszett *-* Nagyon aranyosak voltak a fókák, na meg nagyon ügyesek! Könnyedén hajtották végre a feladatokat, mintha csak játszottak volna :) A jutalom pedig fini halacska volt~



Alpakka~
Ez a fej xD

Vörös panduuus *-*


Ezen a napon új szerelem is született bennem, méghozzá a fehér tigrisek iránt. Teljesen megbabonáztak, lenyűgözve álltam mozdulatlanul és csak bámultam őket. Hihetetlenül gyönyörűek voltak! A hatalmas mancsukat úgy megnyomkodtam volna *-*



Timon *w*


Selfie, mert az kell. Sajnos szegény kabala állatott kitakartuk a buci fejünkkel ^^

Mikor besötétedett esti fényekbe öltözött az egész park, mi pedig megnéztük az ugyan mű, de teljesen igazi virágoknak tűnő alapanyagból készül alkotásokat, amik szintén fényárban úsztak. Nagyon gyönyörű volt, sok pár andalgott ebben a kertben ^^



Végül vettünk az egyik árusnál egy kicsit megreformált okonomiyakit, ami isteni fonom volt! Hozzá fincsi meleg kakaó az automatából, ami nagyon jól esett a pont kellemesen hűvös időben.

Hazaindulás előtt még bementünk a Horror Houseba is, ami annyira nem volt félelmetes, de így is sikerült az egyik staffnak rám hoznia a szívbajt, amikor váratlanul rám vetette magát, pedig teljesen csak egy mű babának tűnt xD 
Végül elindultunk haza, Takánál aludtam. Másnap dolgozott, így reggel keltünk és indultunk is, de legalább az estét még együtt tudtuk tölteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése