2015. jan. 8.

"Where Dreams Come True"

Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkinek Sikerekben és Boldogságban Gazdag, Álmok valóra váltásában bővelkedő Boldog Új Évet Kívánni! *^O^*

Ugyan már véget ért a 2014-es év, de még mindig van elmaradásom, így most kicsit visszarepülünk az időben ^^
Még november végén Takával DisneySea-be mentünk, ez volt az ő szülinapi ajándéka nekem, mert tudja, hogy mennyire szeretem a Disney-t *^^*
Japánban DisneyLand és DisneySea is van méghozzá egymás mellett a kettő, csak DisneySea, a nevéből is sejthetően a tengeren van, így egy kis vonat visz oda, természetesen itt már belépve a Disney világába, így a megszokott vonatoktól eltérően Mickey egér fej formájú ablakokkal és kapaszkodókkal, valamint kis kanapékkal. Ellenben a bárhol használatos Pasmo kártyánk itt is használható az utazási díj kifizetésére, így ezzel nincs külön macera. ^^ 





Viszont DisneyLand és DisneySea között nincs átjárás, dönteni kell melyikbe akar menni az ember. Mi DisneySea mellett döntöttünk, vagyis inkább én, mivel már mind a kettőben voltam régebben és Sea jobban tetszett :) A kisebbeknek inkább Land, míg a nagyobbaknak Sea nyújt szerintem izgalmasabb szórakozási lehetőséget, mert Seaben már komolyabb hullásvasutak és társai vannak, mint DisneyLandben.
A jegyvásárlásnál Taka jelezte, hogy szülinapom van, így kaptam egy helyes kis matricát, rajta a nevemmel és ezt fel kellett ragasztani a kabátomra egy jól látható helyre, így ezután minden dolgozó hangosan boldog születésnapot kívánt, amit én igen viccesnek találtam xD


Először is szétnéztünk az egyik boltban. Mert ki van ám ez találva! Egy nagy kapu vezet be egy nem túl hosszú alagútba, aminek a végén vár Disney Birodalma, az alagút két oldalán pedig üzletek sokasága csalogat, hogy jóóóó sok pénzt elköltsenek a látogatók a legkülönfélébb disneys dogokra. Mi sem tudtunk ellenállni a hívó szónak és bementünk az egyikbe, ahol rögtön Taka ki is szúrt egy Minnie egeres, párducmintás sapit és már rakta is a fejemre, mert tuti jól áll, na meg a párduc minta is a gyengéim közé tartozik köztudottan. Még időm se volt megállapítani hogy áll a tökfödőm, Taka már el is döntötte, hogy ez biza kell. Gyorsan kiderült, hogy nem csak nekünk tetszett meg rögtön, különféle színekben és mintákban volt még kapható és igen nagy népszerűségnek örvendett, úgy tűnt hogy éppen ez az aktuális DisneySea trend ^^ A mindenképpen beszerzendők listáján a mai napra a fő cél egy Stitch plüss volt, mert imádom azt a rosszcsont űr kutyát és már régóta vágytam magaménak tudni egy sajátot is, így gyorsan keresésére is indultam. Egy magából csak Disney dolgokat ontó helyen nem is volt nehéz dolgom, gyorsan ki is szúrtam a drágámat és már száguldottam is felé. Tiltakozásom ellenére végül Stitchet is Taka fizette, így két új szerzeménnyel és rendkívül boldogan távoztam a boltból *O* A plüss gyűjteményem és alvótársaim száma ezzel megint csak növekedett ^^ 



Ha részletes beszámolóba kezdek a nap további részéről, akkor azt hiszem igen sokára érnék a végére, így inkább rövidre fogom és a képek mesélnek majd helyettem :)
A szórakozás természetesen garantált volt, ültünk Indiana Jones hullámvasúton, 4D szimulátorban túléltünk egy repülőszerencsétlenséget, tenger alatti és feletti kalandokban is volt részünk és ettünk finomságokat is *w*



Mickey egér az "apukájával" Disney bácsival ^^







A japánok egyik kedvenc édessége: チュロス  - churros

Rajah *w*









Sajnos a képek nem adják vissza, hogy mennyire gyönyörű volt az esti kivilágítás, főleg, hogy már minden karácsonyi hangulatban úszott. *-*
Csodálatos nap volt, imádom DisneySeat ^^ Egy hely, ahol újra gyerek lehet az ember :) Mondjuk én mindig az vagyok :D Azt hiszem most megyek is és megnézem az Aladdint! *-*



UI.: Tegnap előtt elmentünk Takával megnézni a moziba a Hős6ost és imádtam! Megint csak nem csalódtam a Disneyben ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése