2015. márc. 20.

Templom nézés Tokyoban~

Sziasztok! :)

Még február végén Ancsival tettünk egy kis templom néző túrát.
Mivel már hó vége volt, igencsak a pénzünk a végét járta, de ennek ellenére nem szerettünk volna itthon ülni, így olyan programot szerveztünk, ami ingyenes. Főként Ancsié az érdem, mert ő nézte ki azokat a gyönyörű helyeket, ahol aznap jártunk. Kész kis haditerve volt a napra :)

Innen Sakadoból minden út Ikebukuroba vezet, odáig van is bérletünk, így első napirendi pontunk is ott volt, méghozzá a Tokyo Metropolitan Art Space, de csak kívülről ^^

Én és a reggelim
Szeretjük egymást :D

Betársultam a csajokhoz pletyizni :D  Pletty~ pletty~

Sajnos a szökőkút éppen nem működött, de a sima víztükör nekem így is nagyon tetszett ^^

Violinkulcs bokorból, ala növény szobrászat

Lesétálható távolságban volt az összes kinézett hely, mindössze egyszer szálltunk vonatra. Ikebukuro állomástól mindössze két megállóra van a Gokukuji templom, így ezt kényelmesen le lehet sétálni.
Ráadásul útba esett még egy másik templom is, plusz a tervezetten felül találtunk még kettőt, amit meg is néztünk.

Ezt az érdekes épületet is útközben láttuk, nekem nagyon tetszett *^^*

Kb 20-30 perc séta alatt meg is érkeztünk a Kishimojin Templomhoz. Amit sikeresen hátulról közelítettünk meg. Mellesleg ezt egész nap sikerült elkövetnünk, nem volt szerintem egy hely se, amit sikerült volna szemből megközelíteni xD

A közös fotó persze elmarhatatlan volt...

... amit meglátva egy aranyos idős hölgy rögtön már csoszogott is felénk és kedvesen felajánlotta, hogy csinál rólunk egy képet. Az gyorsan kiderült, hogy mint fotós valószínűleg épp akkor debütált, vagy csak egy selfiet akart lőni. Mindenesetre sikerült a kamerát magára irányítva megpróbálnia lencsevégre kapnia minket, de aztán kis segítséggel, de összejött a kép :)

A kép nem adja vissza igazán, de ez a fa HATALMAS volt!
Ha mesélni tudna... :)

Felkötözött omikujik, vagyis olyan jóslatok, amelyekkel a tulajdonos nem volt elégedett, így annak bekövetkezését megelőzendő felkötötte~

Következő célunk felé haladva pillantottam meg ezt a kreatív növény ültetési formát. Az üveg alja lyukas volt és onnan nőttek ki a növények, amiket aztán kifüggesztettek.

A Homyoji Templom következett aznap a sorban. Ahol ez a sárkány vízköpő mellett cicákat is láttunk *w* De nem csak itt, a legtöbb templomnál láttunk murr murrokat, az én legnagyobb örömömre, hiszen imádom a cicusokat ♥

Az utcán haladva lettünk figyelmesek több hatalmas cserépre is, amiben növények voltak, valamint apró halacskák úszkáltak. Hogy mi célból, arra nem tudtunk rájönni, mindenesetre nagyon tetszett :)

Tovább haladva az Otori Szentélyre véletlenül bukkantunk rá. Egy kicsi, de barátságos szentély :)

És szintén véletlenül fedeztük fel a Seiryuin Templomot is, amiből a felújítás miatt nem tudtunk túl sokat megnézni sajnos, de amit így is láttunk az nagyon tetszett. Itt az állatok számára is volt emelve emlékhely. Azok, akik elvesztették az állat társukat, itt tudnak imádkozni a lelkükért ♥

És pár aranyos hóvirágra is rábukkantunk, amitől valamiért nagyon jó kedvem lett *^^*

És végül megérkeztünk a Gokokuji Templomhoz is, amit szintén hátulról sikerült ugye bevennünk, de annyi baj legyen, így legalább megint találkoztunk cicákkal *w*
Az egyikük a napfürdőzés közben a templom teraszán elterülve szunyókált.

Egy másikkal pedig egészen összebarátkoztam ♥

Hatalmas és gyönyörű templom volt. A kifelé vezető út egy középiskola mellett vezetett, ahol feltehetőleg épp szünet lehetett, mivel hangos zsivaj szűrődött ki a nyitott ablakokon. Pár fiatal srác az ablakban ücsörögve beszélgetett, mikor az egyikük kiszúrt minket és egyből lett is nagy izgalom, mindenki rohant az ablakokhoz hogy oooooo, ott van két külföldi csaj!!! xD Lelkesen integettek és kiabáltak nekünk, egyikük annyira hevesen, hogy már félig kilógott az ablakon és félő volt, hogy mindjárt fejest is ugrik az aszfaltba, így ezt megelőzendő inkább gyorsan odébb is álltunk. Ezzel persze a környéken lévők figyelmét is sikerült felhívni magunkra, vagy inkább a srácoknak ránk, úgyhogy jó sok szempártól kísérve szapora léptekkel távoztunk xD

Random utca kép, csak mert tetszett~

Alattunk ment a vonat, sihuhuhu~

Következő tervezett helyszín a Tokyo Metropolitan Government Building, japán nevén a Tocho volt.
Ehhez már vonatra kellett szállnunk, de előtte még elfogyasztottuk a magunkkal vitt ebédünket. Előzőleg főztem itthon finomat és japánosan, bentos dobozban vittem magammal. A langyos napsütést élvezve fogyasztottuk el az állomás előtti padon, miközben figyeltük ahogy a szülők viszik haza a közeli általános iskolából aranyos egyenruhát viselő csemetéiket.
Mire megérkeztünk a helyszínre sajnos a szép idő tovaszállt és amellett, hogy lassan kezdett sötétedni még be is borult. Azért nem hagytuk ki és felmentünk a kilátóba, ami szintén ingyenesen látogatható.

A borús idő miatt nem láttunk el túl messzire, de azért így se volt rossz a látvány :)

Szép időben ott látható lenne a Fuji is!

Több helyen is van kihelyezve egy kép és rajta bejelölve, hogy mit is látunk pontosan, nagyon hasznos! :)
(A képet Ancsi blogjáról csentem utólagos engedelmével ^^)

Innen nagyjából 5 perc sétára terül el a Shinjuku Central Park, így oda is elnéztünk, de egyre rosszabbra fordult az idő, így nem időztünk ott sokáig.

Az állomás felé menet még megpihentünk egy Starbucksban, mert még nem váltottam be az ingyen jegyemet, amit a termoszomhoz kaptam, de most itt volt a kitűnő alkalom rá. Ancsival közösen megiszogattuk az új, caramel sakura choco latte nevű finomságot, ami leginkább a vaníliás tejhez hasonlított, de így ingyen jeggyel, tökéletesen megérte megkóstolni ^^ Azért a matcha latte sokkal finomabb, nem cserélem le :)

Fantasztikus nap volt, ami főként Ancsi ügyes szervezésének köszönhető. Nagyon jól éreztem magam, rendesen kigyalogoltuk magunkat, úgyhogy este jóleső fáradtsággal dőltünk be az ágyba :)