2015. jún. 28.

Cseresznyevirág nézés a Yoyogi parkban

Sziasztok!

A 3 napos kirándulásról hazaérve másnap újra útnak indultunk, de ezúttal csak a Tokyoban található hatalmas Yoyogi parkig. Ugyan elég fáradtak voltunk, de kiakartuk használni az utolsó pillanatokat, amíg még élvezni lehetett a gyönyörű sakurákat, mert már sajnos a vége felé közeledett a virágzás.

Először is a Meiji szentélyt akartuk megnézni, mert egy terület a kettő. Csak mi azt nem tudtuk, hogy nem lehet átjárni a kettő között ^^" Így hatalmas kitérővel és korgó gyomorral érkeztünk meg végül a Yoyogi parkba és telepedtünk le a fák alá.

Az itthon készített és magunkkal vitt bentónkat befaltuk, majd Ancsi majdnem el is szenderedett a pléden. Én addig fotózgattam és néztem a japánokat, ahogy élvezték a jó időt és piknikeztek a parkban barátokkal vagy családdal. Olyan érzés volt, mintha egy filmben lettem volna. Voltak akik softballoztak, sárkányt eregettek, fociztak, frizbiztek. Közben mások ettek-ittak és közben hangosan nevetgéltek, viccelődtek. Sokan hoztak magukkal kutyust is. Másutt családok ültek és gyerekek szaladgáltak körülöttük. Ahogy ott ültem a gyönyörű fák alatt és néztem, hogy mindenki milyen jól érzi magát, valahogy én is feltöltődtem. Nem csináltuk különösebben semmit, csak lustálkodtunk, mégis az egyik legjobb nap volt és az egyik legszebb emlék, amit itt szereztem ♥

És most akkor jöjjenek a képek:

Úton a Meiji szentély felé, ahova végül nem sikerült megérezni xD


Sakés hordók


Megérkezve a Yoyogi parkba~ A virágzás már a végét járta, de azárt így is nagyon szép volt, főként élőben :)


 Az elemózsiánk :D 


Életképek
 




Ezt japánul úgy nevezik, hogy 桜吹雪 - sakura fubuki, vagyis "cseresznyevirág havazás"
A szélben szálló sakura szirmok valóban olyan érzést keltett, mitha tavaszi havazás lenne :)
Eszméletlen szép volt, de sajnos a kép nem adja vissza. Csináltam egy rövid videót is: klikk
Ez sem az igazi, de a képnél azért jobb ^^





Ancsi heverészik ^w^



Softball


Ez most csak egy ilyen rövidre sikerült bejegyzés lett főként képekkel ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése