2009. szept. 10.

Ez meg az

Na hát megvolt az első japán óra!:D Miközben mentem a könyvtárba, véletlen összefutottam Szandrával is. :) rég láttam már,úgy h örültem neki. :) Megy őszi conra,és Naruto lesz :D (sajna sztem én nem megyek,mert messze is lesz,meg hátnem szeretnék már itthon lenni akkor.de ha még is,akkor azért megpróbálok menni,és akkor Natsu-ékkal megint talhatunk *.*)
Na az óra meg titta jó volt,mert Mimi nagyon ügyes,és megtanulta az összes hiragantát :D Büszke vagyok rá (o^.^o) Nagyon jól mennek neki,sőt még kicsit előre is tanult :D Szóval egy picike gyakorlás bemelegítésnek,és bele is vethettük magunkat a nyelvtanba :D persze így elsőre még semmi ördöngőset nem vettünk. Remélem,hogy tényleg sikerült érthetően elmagyaráznom ^^ ha ilyen könnyen fogja tanulni továbbra is,akkor jól fogunk haladni :)

Aztán mivel kilolvastam a Pirszinget a kígyónakot,új könyv után kellett néznem,ami a Japán szeretők lett. Érdekesnek tűik. Kis is hoztam,és már olvasgattam is. Eddig jó :D

Hát a napjaim általában ugyan úgy telnek,mivel nem sok dolgom akad. Ebből kifolyólag egyik nap elővettem az anime újsáégjaimat,és elkezdtem újra elolvasni őket. Hát aznap nem is csináltm mást,csak este néztem dormamat XD Tartalmas nap desu XD

Doramaról jut eszembe,Csabi volt olyan tündér bogyesz,hogy letöltötte nekem a Nana live action-t,mind 2t :D szóval szerdán reggel felkeltem,megnéztem az elsőt,aztán bemenetm városba Mimivel japánozni,aztán haza mentem és megnéztem a 2.at is XD És nekem nagyon tetszett :D a zenék jobbak voltak az animében,de amúgy bejövős a live is :D bár annak örültem, hogy Ren-t és Shin-t alakító színészek mások voltak a 2ben. Nem azért,Matsuyama nagyot alakított L-ként,de valljuk be,hogy nem való Shin szerepére,mert hátelivelg Shin egy 15-16éves srác,Matsuyama meg vagy egy 10essel több XD Ja,tééleg!Azt hiányoltam h kihagyták Shin és Reira kapcsolatát :/ De hát az időbe nem fért bele. De így is nagyon jó volt (o*.*o)

Mi is történt még velem..? Hát ált Csabinál vagyok,és néha ő is átjön. Megint volt pezsifűrdőzés :D De most megúsztuk habár nélkül XD

Ma volt nálam Tomi is. A katona hacukájába jöttXD Tiitttaa vagányul nézett ki :D Meg az új telója is titta vagyány :P Sony ericsson X1es :D ilyen ketté tolhatós mutty mutty,billentyűzettel :D MSNeztem is rajta,meg nezetünk is :D elég pro :P
Jaaaj,meg hozott 3zacsi gumicukrot *-* nyammmikaaa:D

Riyu meg 4.én indul Japába. Örülök,h neki legalább sikerült :) Megígéret,hogy majd mindig ír,hogy milyen kint, hogy mennek a dolgok,h nekem majd már könnyebb legyen. (o^.^o)
Mondjuk kicsit depis voltam,h itt az idő,de én még sem tudok menni,és Dublin is kitudja még hogyan fog alakulni,lesz e tényleg pénzem áprilisra. Olyan bizonytalan minden,és ezt utáloooom. :( Csak vagyok,telnek a napok,és nem haladok semmire :( de gyorsan túl teszem magam ált a depiken. :) Most figyeltem fel rá,hogy ilyenkor mindig jobban előjön a NewS fanságom. Vidik,koci DVD nézegetése(Persze ez leginkább YamaPi-re irányul ^^),és már jobb is lesz a hangulatom, úgy általában a NewS jobb kedvre derít :) Meg ha átmegyek Csabihoz,utána is mindig jobb lesz a kedvem :)

Szóval most megint mindent (majdnem) szépnek látok :)
És a rizsából is elég lesz már ^^

chuuu =^.^=



Ha már NewS,akkor egy rövidke kabátreklám XD (nálunk miért nem ilyenek a reklámok? szinte mindig olyan uncsik -.-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése