2009. szept. 30.

A múlt héten nem volt semmi érdekes. Szerdán szétszaladgáltam magamat a városban, volt pár elintézni való.

Csütörtökön délelőtt jött megjavítani a kazánt egy pasi,mert már régóta csöpögött,de az utóbbi időben már nagyon durván. :S
Szóval meg is érkezett, és neki állt a szerelésnek,közben pedig titta jól elbeszélgettünk :) Ő is érdeklődik a japán kultúra iránt, a szobája is úgy van berendezve,szóval volt közös téma bőven :)

Szombaton meg Csabi anyukájának volt a szülinapja. :) "Reggel" (sztem már dél is elmúlt) felkeltünk, segítettem egy kis fokhagymát pucolni,mert már nagyon ment a szorgoskodás. :) Aztán haza hozott Csabi. Nem csináltam semmi különöset, olvastam a Japán szeretőket,meg néztem Gokusen2-t :D Aztán neki álltam készülődni, és 7előtt nem sokkal ott is voltam a party helyszínén. :D
Jó volt a hangultat,finom volt a kajcsi,elvoltunk :) Egészen 3ig,ha jól emléxem,vagy lehet tovább is,kitudja már :P Titta aranyos emberkék is voltak,jól éreztem magam :)

Másnap megint sokáig alvás,aztán egséznap ágyban heverészéssel egybe kötött filmnézés volt a program :) Este felé Csabi anyukája haza hozott és kaptunk fini pörit meg sütiket :)

chuuu minna ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése