2010. jan. 3.

Koizora

Sikerült befejezni a Koizora sorozatot is :) A filmet már láttam régebben, és már akkor is nagyon tetszett. Mivel a film alapján készült a sorozat, kicsit féltem, hogy milyen lesz, de pozitívan csalódtam :) Tudom, hogy vannak,akiknek nem tetszik,mert olyan,mintha csak fanok cosplayelnék, de nekem ez egyszer sem jutott eszembe. Tetszett a színészi játék,és a zene pedig gyönyörű szerintem *-*
A történet egyik főszereplője egy fiatal lány,Mika. Másik főszereplőnk első ránézésre nem a lányos anyák álma. Hidrogén szőke haj, fülbevaló. De Hiro valójában egy nagyon is rendes srác, és Mikával egymásba is szeretnek. De szerelmüknek több próbát is ki kell állni, és mire végre boldogok lehetnének, még sem kapjuk meg a várt happy end-et,mert kiderül, hogy Hiro-nak daganata van. :(
Egy gyönyörű, és állítólag igaz történet. Könnyek nélkül sztem nem lehet végig nézni, de érdemes :)
Az biztos, hogy a szívembe lopta magát. Hiro annyira szerethető karakter.

"-Ha meghalok, éggé szeretnék válni,és akkor mindig figyelhetnélek." - Hiro
"-Ha süt a nap,akkor boldog vagy, ha esik az eső,akkor sírsz, ha kisüt a nap,akkor elpirulsz, és amikor este van,akkor gyengéden átölelsz" - Mika




"Hiro, még mindig szerelmes vagyok az égbe"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése