2010. jan. 31.

talán

mégis kijuthatok áprilisban Japánba, de persze ez még mindig csak puszta remény, de most megint van egy reménysugár, bár elég halvány... Szóval inkább nem kiabálom el ^^
Mindenesetre, ha most nem sikerül, októberben már tuti....remélem...

Csütörtökön Mimi nem ért rá, ezért elmaradt a japán óránk, így hamarabb haza értem,és végre elkezdtem rátenni a laptopomra a cuccaimat. Hát van mit XD

Csütörtökön,miután én már elmentem, hirtelen felindulásból elkövetett lomtalanítást végzett a főnököm, ami abból állt, hogy minden feleslegesnek ítélt holmit az iroda közepére halmozott. Így péntek reggel egy takaros kis cumó kupac fogadott. Volt abban minden... Monitor,egér,billentyűzet,csomó régi kiadvány, CDk,DVDk, gépház,video lejátszó,vezetékes telefon, egy zacsi kockacukor o.O, meg kitudja még mik XD Kellett párat fordulnom, mire mindent lehordtam XD

Sajna sikerült megbetegedni, úgy hogy sajna most nem mentem hétvégén Csabihoz :( De legalább 2.szorra is végig néztem a Kimi wa Petto-t :D Annyira jó az a dorama *__* MatsuJun olyan jó benne *__* Pedig én nem is vagyok annyira oda érte ^^

Na meg találtam egy titta jó blogot,amin van egy annyira aranyos japán versike, amit minden kisgyerek tud japánbaan. Még YouTube is volt hozzá :) Meg is tanultam,és tegnap azt dudorásztam egész nap XD
Meg van fent egy beatbox-os vidi is. Persze egy japán kis srác beatbox-ol,de nagyon ügyeees *-*
Be is teszem én is ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése