2010. jan. 13.

szülinap,fél év,szőrpamacs,laptop

Na hát már megint jó rég nem írtam. ^^

Szombaton ünnepeltük Adri szülinapját a Kerékben :) Bent taliztunk a városban,aztán kicsit még vártunk Pistire, aki végül nem futott be, így elindultunk. Mivel se Tomi, se Pisti, se Szandra nem jött, nem ismertem senkit Adrin és Viktoron kívül ^^ De mindenki nagyon jó arc volt, úgy hogy nagyon jól éreztem magam :) Meg hát Adri is ari volt,mint mindig :) És még csocsóztam is XD én XD hát vicces volt :D XD 2kor bezárt a Kerék,és mivel Adri fáradt volt, Viktorral haza mentek. Én még maradtam egy kicsit, és átmentünk Jokerbe. :) Végül aztán csöriztem anyának, hogy jöhet értem XD A Katona felé battyogva összefutottam Bertivel is. XD Szegénynek a nyakéba ugrottam, gondolom beszéltem össze vissza minden hülyeséget,aztán folytattam az utamat XD Haza felé okaasan-t is elszórakoztattam XD

És most így utólag is még egyszer


OTANJOUBI OMEDETOU ADRI-CHAN!!! \(^o^)/
Boldog szüliapooooot!!!



Hétfőn pedig fél évesek voltunk Csabivaaal \(^o^)/ Pocc pocc <3

Hétfőn haza felé jövet a szembe lévő sáv közepén találtunk egy kis szőrpamacs kutyust elütve :( Természetesen bevittük a dokihoz, aki mondta, hogy nincs szerencsére nagy baja, csak sokkot kapott szegénykém :( de rendbe fog jönni ^^ Most itthon van, és lábadozik :) Ma már lábra is állt :) Nagyon kis aranyos *-*

Kedden pedig végre megvettem a laptopomat :D sajna még nem arról írok, mert free dos-os,és (remélem)majd holnap lesz rátéve op rendszer :) Átmenetileg vista, de jövő hétvégén meglesz eredetiben a win7, és azt tesszük rá :)

Ma pedig voltam fodrásznál,végre lett vágva a hajamból, mert már elég töredezett volt :S Meg kicsit máshogy lett vágva a frufrum is^^ Pénteken pedig Adri befesti a hajamat :D Remélem, hogy végre sötét lila lesz, és nem megint a vörös vmelyik árnyalatában pompázik majd XD Nem mintha nem lenne az is szép, de a lila No.1 :D

Ennyi voltam,
chuuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése