2010. ápr. 21.

100

100. bejegyzés \(^o^)/

Az LM.C konci lázból kezdek gyógyulgatni lassan kifele, és várom a hétvégét, mert AnimeCon :D :D :D Amúgy már 3 napja elhagyták Mayaék kicsiny kontinensünket, és Japánban folytatják a turnéjukat, na meg átugranak Kaliforniába is ^^
A JENEWS indított egy online rádiót(magyar), amin egész nap jó japán zenék szólnak, hétfőn és csütörtökön pedig este 8-9ig élő adás van ^^ Szóval már nagyon várom a holnap este 8at :D Itt a link, tessék hallgatni: http://jenews.listen2myradio.com/

Csütörtökön voltam Okaasan-nal Szegeden, és nagyon jó volt ^^ Mindig is szimpatizáltam Szegeddel, és most még jobban megszerettem ^^ Azért mentünk, mert találkánk volt egy csajjal, aki több évig élt Japánban, és lehet, hogy tud majd segíteni nekem. ^^ Mariannával mentünk át, de mivel ő dolgozott 5ig, addig nekünk el kellett ütnünk az időt, így város nézésre indultunk. :) Vettem is magamnak pár dolgot ^^ És mindent sokkkal olcsóbban, mint itt Kecsón lehetett volna o.O Szóval örül a fejem :D
És még Yoshival is összefutottam. Épp kajálunk, maikor Okaasan mondja, hogy forduljak meg. (mindig szól, ha ázsiait lát :D ) hátra nézek, hát nem Yoshi az? XD el is kezdtem neki integetni, Okaasan meg azt hitte, megbuggyantam XD Aztán mondtam, hogy neeem, ilyesmiről szó sincs, csak ő Yoshi :D

Pénteken pedig kínzásnak vetettem alá magam, és kitetováltattam a szemem o.O Nem mondom, hogy kellemes élmény volt, de megérte :) nem kell a sminkeléssel bajlódni, és mindig szép vagyok *ego*

Szombaton a laptopom úgy gondolta, hogy szabadságot vesz ki, és sztrájkba lépett -.-" Szerencsére már orvosoltuk a problémát, bár ez egyenlőre átmeneti megoldás, de lényeg hogy tudom használni.
A hétfő nem az én napom volt. Esett az eső, még mindig kicsit puffancs volt a szemem, rossz volt a laptopom, nem sikerült utalnom, mert vmiért nem működik az utaló felület. Persze másé igen,csak az enyém nem. Így mehettem be bankba, ahol nem tudják mi lehet a gond, így papír alapon utaltam, ami meg fizetős -.-" Az én gépemen dolgoztak, mert a másikról hiányzott egy program ami kellett volna, így én ültem ahhoz. Fél óráig szenvedtem, mire sikerült hangot varázsolni rá. És még forró csokit sem sikerült venni, mert rossz volt az automata -.-"
Na de más használható a laptopom, és mindjárt itt a Con :D Szóval Life is hard, dakedo Happy :D (mellesleg ez egy jó Arashi-s film címe ~.^)

chuuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése