2010. ápr. 28.

A nyalóka szűz Koppány, a Pikachu és a banános csirke


Yo!

Pénteken előbb el lettem engedve melóból, és hívtam is Mimit, h akkor hol van, hova menjek. Mert hát volt olyan drága, és adott kölcsön fekete körömlakkot, mert varrtam egy plüss LM.C nyuszikát, és a fülében lévő karikát feketére kellett festenem :D
Meg is találtam Mimit, aki az egyik haverjával, Koppánnyal éppen vártak a srác telójára, hogy megcsinálják. Na de Koppány nem egyszerű eset XD A funny-ság legmagasabb határai súrolja XD Ja, és még soha nem nyalókázott :D Szóval Mimi adott neki egyet :D Hát teljes oda volt meg vissza XD Olyasmiket kérdezgetett, hogy ez miből van? És párolog? El fog fogyni? XD És amikor megnyalta, lereagálta, hogy ez ééédes XD
Miután vissza kapta a telefonját, elindultunk a végállomás felé, mert nem nagyon ismeri Kecsót, így elkísértük. Útközben mindig mondta, hogy még egy kicsit menjünk vele, még egy kicsit. Végül aztán teljesen elkísértük, majd mikor megérkeztünk megkérdezte, hogy amúgy miért kísértük el végig? -.-"Visszafelé bementünk egy 100Ft-osba, mert Natsu barbie koronája az LM.C konci áldozata lett, így akartam neki venni egy másikat, de nem volt :(
Így átmentünk a Bambini-be vagy mi az. Útközben Adrival és Szandrával is összefutottunk, és vagy fél óráig beszélgettünk.
Korona a Bambiniben se volt, viszont minden más cukiság igen *___* Szóval kb 5 éves módjára szaladgáltunk fel alá a játékboltban, hogy jajj,de cukiiii~ *__* XD
Onnan tovább szoknyát venni, amit anya kinézett nekem,csak fél hogy nagy lesz. De nem. Pont jóóó *___* És egy nagy plüss pikachu-t is beszereztem, potom 600Ft-ért :D Annyira kawaii *___*
A buszhoz visszafelé menet bementünk az egyik kínaiba, mert írtó cuki az eladó srác, szóval csak egy kis nyálcsorgatásra ugrottunk be XD Belépek, és pont ott volt a bejáratnál XD Aztán az emeletre is felmentünk szétnézni, és amikor jöttünk le a lépcsőn, úgy nézett minket XD Sztem érzi, hogy nem volt semmi vásárlási szándékunk XD
A buszmegállóban taliztunk megint Adrival, aki vett egy magas kawaii faktorú hajpántot *__* Amit a buszon rá is adtunk pikachura, amire Adri is teljes rácuppant, és fotózkodtunk vele XD Majd ha Adri elküldi a képeket felrakom XD És Persze az utat végig röhögtük,mit általában.
Végre megérkezett a nagyobb memóriakártya is a telóbma, szóval örült a fejem. Még. Ugyan is otthon gyorsan rátettem a zenéket, aztán bele a telómba, ami meg nem ismerte fel. Aztán már a régit se. És lefagyott o.O Szóval most épp szervizelik -.-"
Aztán összekaptam magam, mert mentünk vendégségbe Mariannáékhoz. Marianna Okaasan volt főnöke, akivel nagyon jóban vannak, és a lánya a Szandi. Hát iszonyat kis aranyos az a csaj ^^ És a kaja,az nagyon fincsike volt. Vmi banánosos csikéseses cucc volt. Az időt sikerült is elbeszélgetni meg vízipipázni egészen hajnali fél4ig. Nézegettünk fényképeket is, és volt egy, amin egy gyönyörű szir
vány volt, és Marianna nekem adta *__* Kint is díszeleg a szobám falán ^^Meg voltak kint Velencében, és van olyan karneválos maszkjuk, amit persze fel is próbáltam :D

Majd haza vezettem, ás kb 4 óra volt, mire le tudtam volna feküdni. De másnap AnimeCon, és 6kor kelés. Hát 2óráért már nem fexem le, így neki álltam kilakkozni a körmömet, meg Gokusen 3-at néztem ^-^

Így hát egy perc alvás nélkül vágtam neki másnap pestnek és a Con-nak :)
Na de azt majd holnap :D

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése