2010. ápr. 11.

LM.C koncert in Hungary 2010.04.10.

És igen. Túl vagyunk a koncin, amire még mindig nem találok szavakat, annyira jó vooolt *___* Sokkos állapotban leledzem *___*
A fülem még mindig zúg kicsit, na de fene bánja :D Bár mindig zúgna :P
Na akkor az elejétől :)
Reggel nem bírtam aludni, még sötét volt,amikor felébredtem XD Aztán végül olyan 3/4 7 felé kimásztam az ágyból, és neki álltam készülődni.
A 9.10-es busszal mentem be városba, majd 10kor induló busszal fel pestre. Mimi-vel és tesójával a pesti busznál taltunk.
Kb negyed12kor már a Diesel-nél voltunk. Még szerencse, hogy indulás előtt megnéztem, h még is hol is a Diesel XD Térkép is volt, szóval volt vmi elképzelésem, na meg a planetárium mellett. Ez volt a leghasznosabb info, mert az óriás planetárium táblának köszönhetően simán oda találtunk. :)
Már jó páran várakoztak, mire oda értünk, de azért az egyik lépcsőfeljárón még maradt hely nekünk is :) Hát az elkövetkező 7órás várakozást ott töltöttök, többnyire ülve XD Össze spanoltunk a mögöttünk lévő két ari csajjal. Ők ismerték pesten a járást, így velük mentünk el felváltva a Lurdy Házba mosdóba. A fradista gyülekezetet,akik mellett elkellett haladnunk, itt most nem véleményezném... Na de a mosdóban mi vicceset hallottunk XD a melettem lévő klotyóban volt egy nő, az ő mellettiben meg a kb 10éves lánya. Lányka megszólal:
-Anya, van zsepid?
-Miért, nincs WC papír?
-De,vaaan. Csak folyik az orrom, és már bele lóg a számbaaXD
Hát majd meg pusztultam a röhögéstől XD
Aztán vissza Dieselhez és jött a további több órányi várakozás. Közben meginterjúvoltak minket. Kamerával betámadtak vmi TV-sek. Kérdezgettek mindenfélét, és még meg is énekeltettek minket, bár sztem siralmas lett XD Az én énektudásom fényévekre van a hallgathatótól, szóval sztem azt a részt ki kellene vágni XD
Aztán a staff tagjai is kószáltak a várakozók tömegében- Volt 2 csajszi akik fotóztak meg videóztak. Meg volt egy pasi meg egy csaj, akik pedig beszélgettek a közönséggel. Hozzánk is oda jöttek. Nagyon aranyosak voltak ^^ Kérdezgettek mindenfélét. És olyan 80%-ban japánul beszélgettem velük ^^ szóval meg volt a sikerélmény isss :D
Volt vagy 3-4 nagy zászló. Volt rajzolt, festett,nyomtatott. Persze mindegyiken Maya-ék,vagy az LM.C logó volt ^^ És ezek szorgalmasan alá is írogatta mindenki, majd konci közben eljutottak Maya-hoz is ^^
Majd eljött a 19óra, és a kapunyitás. Elég gyorsan be is jutottunk. Ruhatárban cuccok le,Mimi vett egy vmi photo bookot(majd lesz arról is kép pénteken) aztán igyekeztünk is befele,h minél előbb legyünk. Hát kb középen lehettünk. Ezt követte újabb 2óra várakozás a konci kezdetéig, amit mi ki is használtunk az előrejutásra :D A koncert 3/4-ét a 3-4. sorból élvezhettem ^^ Még kint is, és itt bent is várakozás közben többször is neki álltunk kántálni a "Rock, rock the LM.C"-t. Majd végre elkezdődött a koncert.
Fantasztikus volt. Élőben még aranyosabbak ^^ És Maya mindig is love volt,de most Aijit is nagyon megszerettem. Annyira ari fejeket vágott *___*
Beszéltek magyarul is ^^ Volt egy papírkájuk, amire egész hosszú szöveget írtak maguknak magyarul, és az egészet katakanával XD
Maya ahogy mondta, h szeretlek *___* awww, annyira imádnivaló :D
És jól meg néztem magamnak, a szemeit imádom *___* És azt is felfedeztem, h van fogszabályzója XD Én ezt eddig nem is tudtam XD Teljesen ugyanolyan fehér, mint a fogai, szóval alig lehet észrevenni :D
Mivel maya nagy nyalóka fan, vittem neki naaagy, kerek, lapos, piros-fehér-zöld nyalókát :D És el is vette :D Mutogatta, h most nyújthatom, és akkor elvette :D Később Mimi-től is elvette amit ő vitt ^^ Ezeken kívül kapott még plüss macit, rajzot és egy gyűrűt iss ^^
Osztogatott vizet is,ami nagyon jól jött,mert meg lehetett halni, olyan mleg és fülledség volt, na meg locsolt is vele minket, ami szintén nagyon jó ötlet volt :D Na meg a kis pofizacsikáiba összegyűjtött sok-sok vizet, és ránk köpte XD vagy is inkább permetezte :P 2x iss XD (az ezzel kapcsolatos negatív véleményekre nem vagyok kíváncsi. köszönöm) Még a számba is ment belőle, szóval most már van bennem maya DNS XD
Hangom az nem sok maradt koncert végére a folyamatos visításoktól meg énekléstől.
A végén vissza visítoztuk még őket, kaptunk 2 ráadás számot, meg bemutatta az együttes tagjait. És Denki kapott egy doboz sört, amit egybe le is döntött XD Aztán elköszöntek és következett az
after party. Ott nem maradtunk sokáig. Kicsit táncikáltunk, aztán mentünk. Mint utólag megtudtam, Aiji is kijött afterre, ült vhol a terem szélén, csak smink és póthaj nélkül sikerült észrevétlenebbnek maradnia :D Maya pedig csak integetett, mert ő fáradt volt, és nem jött ki ^^ Kár hogy erről lemaradtunk :( De így is éltem egyik legnagyobb élménye volt ^^ Köszönöm nekik, hogy eljöttek hozzánk is, és hogy ilyen fantasztikus koncertet csináltak, mindent bele adva és remek hangultatot teremtve, és olyan emlékeket adva, amire mindig emlékezni fogok. Látjuk még egymást, ahogy Aiji is mondta :)

Végül elindultunk a vonathoz, Zuglóba. Hát elég messze volt, jó sokat kellett gyalogolni, sőt még feleslegesbe is gyalogoltunk, mert hát én csak a PeCsától találtam oda, de most már tudom hogy a Thököly út villamos megállónál kell lemenni :P Zuglóban még várakozás, fagyoskodás, ugyan is útközben leeredt az eső és szétáztunk, majd megjött a vonat, amin pozitív csalódás ért, ugyan is jó meleg fogadott minket. Be is aludtunk. Szerencsére még időben ébredtünk és nem mentünk túl Kecskeméten :D Mimiék mentek haza, én pedig fél óra várakozás után felszálltam a helvéciai buszra, és 7re itthon is voltam.
Kaja gyorsan ment be a pociba, majd a smink maradványokat leszedtem a fejemről, szoba teljes besötítés és aluka ^^
2küröl ébredtem. Lusti képpen laptop be, és LM.C konci nézés :D

Képek majd később lesznek, ha Mimi elküldi. Addig is 4 vidi, amit eddig sikerült fellelni, és meg is lehet nézni. (ugyan is van még több is,de az privát -.-")











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése