2010. jún. 7.

Ara *____*

Yo!

A szombatom, hát az annyira csidi-csudi voooooolt *____*Végre találkoztam Arával (^_^)
És itt a jó idő is :)

Fél2után nem sokkal taltunk, majd féj8ig bejártunk rengeteg üzletet, és mindenhol próbálgattunk napszemüvegeket, funny volt XD Na meg bizsukat nézegettünk mindenhol :D Sőt, még egy játékboltba is bementünk XD

Bárhol láttunk vmi focis vagy halálfejes dolgot, egyből, hogy az Tegoshi-s, vegyünk neki XD

Elmentünk kajálni is kínaiba, ahol incsi-fincsi thai csirketésztát nyammoltam. Imádom. *__* Na meg kiszúrtam egy japán üccsit ott a kínaiban, és heves bökdösés közepette,ezt Ara tudomására is hoztam XD
Pénteken vettem magamnak egy frankó kis fényképezőt, amit természetesen fel is kellett avatni, így elég sok mindent fotóztunk :D
Többek között a főtéren kiszúrtam egy japán pasit is, így paparazzisat játszottam és lefotóztam XD Sajnos Ara ekkor már nem volt ott :(

Egész nap rendezvények voltak a főtéren, így nyüzsgött a nép, de nem láttam ismerőst. Ezt Arával is megosztottam, majd kb fél óra sem tellet bele, és 5percenként jött szembe vmi ismerős XD Ara: „És még hogy nem találkozol ismerőssel” XD

Voltunk abban a kínaiban is,ahol az a helyes eladó srác van :D És vettem egy kawaii tokot a fényképezőmnek, miután Ara rávilágított arra tényre, hogy az biz épp tökéletes lenne a célra :D Igen, mert Ara okosss :D

És Ara a KAT-TUNos pólójában voolt *___* Ennek mellesleg az volt a következménye, hogy mindig a melleit néztem XD
És kaptam Arától tablóképet ^^
Később még fagyiztunk is, na meg fangörlködtünk kb egész nap XD Meg NewS muzsikot hallgattunk :D Ééééééh? XD Sugoooooi XD


Szóval nagggyon naggyon jó nap volt ^^ Imádom Arát^^ Annyira örülök neki, hogy megismertem ^^

Tomiékkal is összetalálkoztunk, majd miután Arának mennie kellett velük maradtam még, mert Csabi hívott ( Arával ekkor kórusban énekeltük a Sakura Girlt, mivel az csengőhangom --> furcsán néztek ránk az emberek XD) hogy vacsira vagyunk hivatalosak o_O Hát mondom, ok :D Így amíg oda nem ért Tomiékkal Navrang koncertet néztük a főtéren. Elég frankó volt :D
Aztán vacsi, na meg bor, ergo sikerült alkoholos állapotba kerülni ^^

És a legjobb, hogy hétvégén jön le Jinjin, és Aránál alvós (vagy nem nagyon alvós XD), fangörl hétvégét csapunk :D Yeyyy :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése