2010. jún. 28.

KAMIkaze Attack! vol.04

Yo!

Péntek, jó volt :)
Lett egy új tanítványom japánból, és pénteken volt az első óránk ^ ^
Viszont KamiKaze is pénteken volt, az idővel persze meg elvoltam csúszva, így írtam egy sms-t Vivuu-nak, Ő meg boldog volt, hogy előbb is kezdhetünk, mert neki is jobb volt így. De mivel nem kecsói, nem tudta pontosan meghatározni egy smsben a helyzetét, így felhívtam, és awwww, annyira über kawaii hangja vaaaan *____* Mondjuk az egész csajszi az ^^ De az a hang *___* Én is olyat szeretnék ^^

Mielőtt még találkoztunk Vivuu-val, anyával mentünk az utcán, és jött szembe egy kínai(?) srác, és annyira helyes volt *___* ah utolsó pillanatban vettem észre, mert épp sms-t írtam. Meg is torpantam egyből, majd gyorsan megpördültem a tengelyem körül és hangosan felkiáltottam, h "De cukiiiiii~!!!" XD Épp befordult egy boltba, és n em nézett vissza, de tuti hallotta XD -Hupsz, kicsit hangos voltam. Anya: -hát kicsit igen. XD

Óra után gyors go haza, összekaptam magam, aztán rohantam a buszhoz. Adrival együtt mentünk. Előző nap vettem egy fekete tüll szoknyát. Adri leakarta tépni rólam, hogy az neki kell XD Megígértem ,hogy majd kölcsön adom, amikor szeretné ^^
Leugrottunk CBA-ba, mert Adrinak cigi kell, nekem meg energia ital ^^ Aztán el Amstelbe, mert hogy ott volt a party :) Előző nap Molly rám írt, hogy tartalék laptopnak ha elvinném az enyémet, akkor az nagyon jó lenne és cserébe ingy en bemehetek ^^ Szóval beugró megúszva :D Ki is kértem magamnak az árából egyből egy óriás mixert :D Majd kimentem Mimi elé Piárhoz, mert nem tudta hol az Amstel ^^ A szoknyában többen is megnéztek, de egy nénike nagyon meg volt botránkozva XD Polgárpukkaszás powa :D

Visszaértünk, a nép is gyülekezett lassacskán, elvoltunk :)
Adrival 8körül kimentünk Yoshi elé a vonathoz. Yoshival megint beszélgettem japánul ^^ Tanultam is tőle, és megdicsért, hogy nagyon ügyi vagyok, és ha így haladok, akkor simán lehet belőlem tolmács *______* *büszke desu* Persze Yoshi mindig egyből japánul kezd el magyarázni nekem, aminek örülök, mert gyakorl ok vele :D
A party jó hangulatban telt, sok jó zenével :) Több LM.C szám is vooolt*___* És a kedvemért YamaPi na meg Chu chu chu is :D Kár, hogy Ara nem tudott jönni, mert táborozik :( Pedig a közös számuuunk *szipp szipp* Na majd legközelebb ^^
Kb 2 - fél3 felé jöttünk haza. Nagyon jóóó volt ^ ^

Picsek:

Yoshi és Adri :)




Én pózolok :D




Mimi pózol :D



Adrival:)


Molly-val


Mimi-vel



Én a kobozott kalapban *__* be is szerzek egyet^^ És még Tego-s halálfej is volt rajta:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése