2011. ápr. 21.

Kéményseprők koncert

Yo~~~

Tegnap Valennel és Nominnal Kéményseprők koncertre mentünk *-*
Én nem is tudtam, hogy lesz, de Valen írt, és meg is beszéltük gyorsan, hogy ott a helyünk *-*
18 órára írták ki a kezdést, amit azért ők sem gondolhattak komolyan xD De azért mi kis naivak oda mentünk hatra. De mivel elsőkként érkeztünk, nem mentünk be, hanem a parkban ültünk le beszélgetni. Végül 3/4 7 körül bementünk, mert kezdtünk fázni, de kb 5 ember volt még akkor is csak xD Így folytattuk a beszélgetést.
Fanoltuk Uepi-t és Jin is *-*

Nomin meg azt se tudta miről van szó ^^ Na meg a Jin-felkutatási tervünket tárgyaltuk :D Mert hogy ugye most forgatják Budapesten a 47 Ronin című filmet főszerepben Keanu Reevs-el, és Jin is szerepelt benne *-*

Végül aztán csak elkezdett játszani az első előzenekar negyed 8 körül. Aztán a második. És a harmadik is... Mi meg csak vártunk és vártunk a Kéményseprőkre. Ja, és ki ne felejtsem, hogy micsoda sztár fellépőnk volt xD A barátok köztös Szabi is fellépett az együttesével, ők voltak az a bizonyos második együttes. Eddig azt sem tudtuk, hogy énekel, na meg még a rendes nevét se :P De aztán Shou felhomályosított minket, hogy vmi Márknak hívják, de már el is felejtettem a vezetéknevét ^^ Shou-n kívűl összefutottam még Csiirkével, Mimi-vel és Viktorral is. Na vele mikor beszélgetésbe elegyedtem, és mondtam, hogy hát sajnos Tokyo-n kívülre pénz hiány nem jutottam, közölte velem, hogy akkor én nem is voltam Japánban, mert csak a tradicionális része az igazi xD És még a Fuji-t sem másztam meg, szóval gáz vagyok :D Persze a pénzhiány nem volt számára elfogadható mentség, mert hogy Ő persze megoldotta volna anélkül is :P Mondtam is neki, hogy legközelebb együtt megyünk, és akkor elvihet sok tradicionális helyre occcsón :D Mondta, hogy oké, de a Fuji megmászása után Ő jön haza, de én maradhatok, ha akarok :D

Végül aztán a harmadik zenekar is a végére ért a a koncertjének, csak hogy ekkorra a buszmenetrend is a végére ért, ugyan is majdnem fél11 volt, amikor is megy az utolsó busz -.-"
Valen felhívta s szüleit, és végül beleegyeztek, hogy bejönnek érte és Nominért. Így én is felhívtam anyát, és mondta, hogy bejön :)


Shou is épp készülődött haza, így kérdeztem, hogy merre lakik. Mondja Petőfiváros. Az nekünk útba esik haza felé, így felajánlottam, hogy maradjon, és majd eldobjuk :)
Így végül csak sikerült annak az együttesnek a koncertjét megnézni, amelyikre eredetileg mentünk :D
És baromi jó vooolt *-* Az előzenekarok se voltak rosszak, sőt a "Szabinak" még jó a hangja is, és nem is játszottak rossz zenét, de azért csak a Kéményseprők volt az igazi

Sokan haza mentek, mert ment az utolsó busz, na de akik ott maradtak, azok aztán adtak az érzésnek, sőt, kicsit túl is estek annak a bizonyos lónak a túloldalán...
Mi szolidan táncikáltunk a tomboló tömeg szélén, ugyan is elég kockázatos vállalkozásnak tűnt bemenni közéjük ^^" Olyan pogót csaptak, hogy már védelmi bácsi is lett ^^ Először azt gondoltam, hogy a rendet hivatott felügyelni, ami nyilván nem ment a csúnyán nézéssel. De végül rá kellett jönnöm, hogy csak a zenekar felszerelését védelmezi. És volt is mitől, egy idő után még a lámpákat is feloltották, hogy lehessen látni, mi zajlik. Végül aztán Szabi, az egyik tag, közölte, hogy aki nem bír magával, az kimehet. Ezután pár lassabb számot játszottak, hogy lenyugodjon a nép, de amint vissza tértek a pörgős számok, megint megvadultak ^^
Mindenesetre mi biztos távolságot tartva tőlük, jól éreztük magunkat :)



Ma pedig megint japán kaját főztem, méghozzá "nikujaga'-t *-*
Elég egyszerű elkészíteni, és nagyon finoooo~m


Olyan szép idő volt ma, ki is ültem a teraszra napozással egybekötött tanulásra :)
Le is fotóztam az eget, mert annyira gyönyörű volt *-*



És alkonyatkor is *-*

Ma Yakuza, a cicám oda jött egy kis simizésért, aminek azért örülök, mert eddig nem volt szokása az ilyesmi ^^ De elkezdett cicásodni :D Persze az ölbe felvevés továbbra is tabu. Hiába, szeret mindig 4 lábbal a földön állni :D Yakuza ciccca~ ♥

よ、みんな:)
昨日ValenとNominと一緒にKemenyseprokのコンサートへに行った。
6時にはじめた、でもほかのバンドも三つあったから、Kemenyseprok10時半に始めた。でも最後のバスも10時半だ。けどお母ちゃんは車でむかえてくれた。:)
コンサートは本当にすごかった。\(^o^)/ でもハンガリーのファンは日本のファンより全然違うよ。^^ちょっとcrazyだから,危なかった :P ですから、Valentたちととなりにダンズした:)とても楽しかった。たくさん友達も行ったので、よかった:)

この間ブダペストで「47Ronin」を作っている。赤西仁もこの映画に演技している。*-*
だから、Valenとブダペストへ探すに行く^^見つけるかなぁ~

今日はじめて「にくじゃが」を作った。おいしかった。\(^o^)/
今日空もきれいだった *-*

バイバイ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése