2011. ápr. 3.

Fuji étterem

Yo~~~

Tegnap Mariannáékkal a Fuji japán étteremben voltunk *-* Ez volt a névnapi ajándékom ^^ És annyira jó vooolt *-*

Délelőtt indultunk kis késéssel, mert megadta magát a GPS ^^ Aztán csak sikerült bele életet lehelni, de végül Budapesten csak megadta magát, így anya egy térképpel a kezében vette át a GPS szerepét :D És tökéletesen oda is találtunk :)


Egy nagyon hangulatos étterem volt. A pincér srác kérdezte, hogy asztalhoz vagy tatami-s szobába szeretnénk-e. Hát még szép, hogy tatami-s szoba *-*
Annyira szép kis szoba vooolt *-*


Cipő ugye alap, hogy le, mert tatami-ra cipővel nem lépünk :)
Az asztalnál lehetett a kis ülőpárnákon térdelni is, vagy ugyan úgy lábat lógatni, mert az asztal süllyesztve van.
Nagyon kellemes japán zene szólt végig.
Innivalót én természetesen Calpis-t rendeltem *-* Végre megint ihattam, nyuuuu~
Aztán megérkezett az előételünk, egy kis szezámmagos alga ^^ Tudom, se hallásra se ránézésre nem tűnik úgy, de tényleg finom volt :) És amúgy nagyon egészséges is ;) Az algától olyan szép, erős és fényes a hajuk a japánoknak, és ráncosodni is csak későn kezdenek.


Majd érkezett a sushi *-* Az is nagyon finom vooolt~


És az elmaradhatatlan miso leves *-*
Először nem annyira voltam oda érte, de végül nagyon megszerettem *-* nyammmnyammm~
És a kedvenc verziójú miso levesem volt, tofu-val és algával *-*


Kb 2-2,5 órát töltöttünk az étteremben. Nagyon jól éreztem magam :)

Innen egy plázába vezetett az utunk, de még útközben megálltunk, mert Szandi kiszúrt egy japán és koreai ételekhez hozzávalókat áruló boltot *-*
Be is mentünk, és beszereztem pár dolgot, hogy tudjak itthon készíteni japán kajákat *-*
Alga, miso, okonoimiyaki szósz *-* És kaptam még rizskekszet, mochi sütit és egy dobozos calpis-t *-*
Kb a fellegekben jártam *-*

Majd később a plázában megint csak bele futottunk egy hasonló boltba, ahol olcsón még szója szószt és algalapot is beszerettem *-* nyuuuuu, de finomakat fogok én készíteni *-*
Nekem ezek az alapanyagok sokáig elegek lesznek, enni meg amúgy is kell, és még nagyon egészségesek is, szóval megérte szerintem ^^
Legközelebb, ha jönnek Mariannáék, csinálok is nekik okonomiyakit (^-^)

A plázában is sok időt eltöltöttünk, nézelődtünk, elvoltunk :)



És végül még Süsü-t is találtaaam *-* Ez azért fontos, mert Ayaka nagyon szereti, és szeretnék neki küldeni :) Remélem, örülni fog neki. ^^




Hangarii & Nihon :D


Este 8 körül értünk Mariannáékhoz, és még bementünk. Megnéztük a Csillag születik-et, majd még a Csak szex, és más semmit, így sikerült is éjfél körül haza érni :)

Nagyon jó nap volt, köszönöm :)

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése