2011. ápr. 27.

mp4

Yo~~~

Kedden megérkezett az mp4 lejátszóóóm *-*
Eddig a telómon hallgattam a zenét, de kezdi szegénykémet megterhelni, így felmentettem a zene szolgáltatás alól, hogy ezzel próbáljam meg hosszabbítani az élettartamát, ugyan is nem szeretnék mostanában újat, jól megvagyok én vele :)
Így vettem egy csinos kis mp4 lejátszót *-*
Mikor itt volt Adri múlthéten, mondtam neki, hogy szeretnék venni. Kiderült, hogy Ő is, így fel is néztünk Vatera-ra, és siker koronázta a tevékenységünket :)
Így most ugyan olyan mp4 lejátszónk van :D És így a posta költséget is tudtuk felezni :)
Szóval boldogságom határtalan :D
Íme pinky, a lejátszóm:
( a fejhallgatót még Japánban vettem, ott rengetegen használnak fejhallgatót, nagyon népszerű :) ez egy olcsóbb, de népszerű darab, viszont a díszítés saját alkotás :P)




Éééééés, pénteken Nippon Groove *-* Nagyon várom már, nagy party lesz :) Rám fér már ^^

A végére pinky-m örömére a My MP3 Jin-től :)




És még egy vidi, mert mostanában nagyon megszerettem a CN Blue nevű koreai együttes, és az egyik kedvenc számom fellelhető YouToube-on magyar felirattal is *-*





こんにちは~
火曜日私の新しいMP4が着きました。*-*
ふだんハンガリーに人はケイタイで音楽を聞いている。今まで私も。でも、これはケイタイによくなかったから、MP4を買った。:)
先週Adri「私の友達」私のうちにいった時、Adriも買いたいと言ったから、同じ所から一緒に買った。だから、郵便局の値段は半になった。:)
Headphoneを日本で買った。なつかしい~

金曜日ブダペストにNipponGrooveがあるよ~\(^o^)/ NGはJpopとKpopのパーティーだ。ちょう楽しいよ~ とても待ってる^^ Adriと行く。

バイバイ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése