2011. máj. 30.

ajándékok Ayaka-tól *-*

Yo~~~

Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy olyan barátnőm van, mint Ayaka :)
Megengedte, hogy náluk lakjak, segített mindenben, sok felé elvittek. Mindig annyira aranyos *-*
Már így is nagyon hálás vagyok neki a sok kedvességért, amit adott, erre ma még hozott a posta egy csomagot is *-*

Én pedig pont ma adtam fel neki szülinapjára levelet egy kis ajándékkal együtt ^^ Elvileg egy hét mire oda ér, szóval pont a születésnapján :)

A rengeteg minden mellé egy levélkét is mellékelt, amiben leírj, hogy mit kinek küldött. Mert egy másik barátnőjének is vannak benne ajándékok, amit majd én eljuttatok :)

És az is írta, hogy sajnos ebben az évben nem jön Magyarországra a földrengés miatt, mert ott akar segíteni. Remélem, amikor vissza megyek, én is tudok majd :)
És lesz egy jótékonysági zongora koncertje is. :)

És akkor következzenek az ajándékok:

Egyben minden amit én kaptam


Egy SHINee-s füzetke. Ez kihajtható, és a lapocskák könnyen kitéphetőek, hogy ha az ember oda adja pl vkinek az email címét, akkor csak ráfirkantja, és már oda is tudja adni *-*

összecsukva, majd kinyitva kívül-belül
És a SHINee felhozatal itt még nem ért véget^^

Először is van egy 4db-os JongHyun fotó pakk.Annyira kakkoi~ *-*
És azok a pizsamás képek, nyáááá~ ( >.< )
Ezek a szobám falát fogják díszíteni :D


Sőt, még egy 54db-os SHINee kártya is. Mire végig néztem az összeset, kiskanállal kellett összeszedni xD

Ezekből 4 kártya helyet is kapott a CareBear-os igazolványtartómban, amit szintén most küldött Ayaka *-*Nem tudom, ki mennyire emlékszik gyerekkorából erre a mesére. Nálunk Gondos Bocsok néven futott, és én nagyon imádtam *-* Mindig szivárványon utaztak benne a (nem csak) bocsok *-* Kawaiii~ ( >.< )
Itthon sehol nem találkoztam még Bocsos termékkel, viszont Japánban népszerű (ez nem is lehet mondjuk kérdés ilyen hatalmas kawaii faktor mellett :D). Mikor először találkoztam Japánban a cuki macikkal, teljesen felvillanyozódva pattogtam fel-alá xD Azóta is ott lóg a telómon egy édes kis medvebocs, szivárvánnyal a pociján :)

A cukiságok tárháza most Kitty-channal folytatódik :D


Először is egy pénztárca

két féle arc maszk :D

És két csomag arc-zsír felitató papírka :DHogy ez mire jó? Nyáron, mikor izzad az ember lánya, és szeretné azt letörölgetni, de lehetőleg úgy, hogy a smink is a helyén maradjon, akkor ez segít. Csak szépen rá kell tenni az arcra, kicsit rásimogatni, hogy feligya a nedvességet, majd lehúzni. Semmi dörzsi ;) És így a smink is ép marad :)

És végül a nyimság részleg *-*
Egy doboz curry. nyammm~ imádoooom *-* Meg is főzöm még mielőtt visszamegyek :D
És két csomag sütiiii~ *-* Egy An Pai és egy DoraYaki. Mind a kettő tradicionális japán édesség. Édes babkrémmel vannak töltve, és nagyon finomak *-*
A DORAyaki egyébként DORAemon kedvence :D Doraemon pedig Ayaka kedvence :P Nekem pedig Ayaka a kedvencem ( >.< )

Itt is nagyon-nagyon-nagyon, de nagyon szépen köszönöm Ayakának ezt sok mindent és hogy gondolt rám *-*

chuu~

今日は彩香から荷物を送ってもらった *-* 本当にあろがとう~
全部すごい~ SHINeeとキッティちゃんとCareBearの物とカレーとおかし~
うれしい^^ おかしはちょうおいしい (>.<)
彩香の手紙はかわいい :D ハンガリー語で上手で、絵はかわいいよ~ :)

バイバイ~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése