2011. aug. 2.

séta a Szivárvány Hídon :)


Yo!


Szombaton megint találkoztam Choi-vel. 13 órakor volt a találka Ikebukuro-ban, és onnan mentünk megint csak Odaiba-ba, csak most másik irányból közelítettük meg :)
Choi míg várt rám vett két kakaót. Azt a poharas faját, aminek teteje van, amit átdöfsz szívószállal és már szüpürtyülheted is :) Nagyon fincsi volt ^^ I ♥ kak


Most másik állomásra érkeztünk meg, mint előzőleg, és onnan gyalog közelítettük meg a Rainbow Bridge-et.
Útközben egy kisebb hídon haladtunk át, és szivárványos volt *w*



Át lehet a hídon sétálni, és nekünk ez is volt a tervünk. :)
A hídra felvezető út egy épületen át vezet, ahol van portás, mosdó és természetesen az elmaradhatatlan italautomaták :)
Itt kicsit megpihentünk és vettünk inni is, mert elég meleg volt és rendesen megszomjaztunk. Az italautomatában volt DragonBall-os üdítő is, így vettünk egy olyat is, hogy vajon milyen lehet ^^ Mikor megkóstoltuk rögtön megvilágosodtunk, hogy miért DragonBall. Energia ital volt :D Az a rendes tutti-frutti ízű, mint otthon is :D


A hídon kb 40 perc volt mire végig sétáltunk. Nagyon szép volt a kilátás *w*
És látszott az a hely is, ahol a múltkor a fűben feküdtünk. Ez volt az:
Közös fotó


Útközben tábla jelzi, hol tartasz
A hídon rengeteg futó jött velünk szembe, még egy 5-6 fős gyerekekből álló csoport is :D
A szél elég rendesen fújt a hídon, így ott már nem volt melegünk, viszont a hajam csodálatos pozitúrákat vett fel xD
A hídról leérve a tengernél kötöttünk ki megint, amibe most muszáj volt bele is gázolnom :D Szaladgáltam meg ugráltam benne, természetesen ezzel újból kiérdemelve a gyerek jelzőt Choi-tól xD
Fotózd magad a tengerben állva kép
Megint volt homokba irkálás, és homokvárat is építettünk :D Vagy is leginkább én, de Choi is becsatlakozott :)

Hungary, Japan, Korea

Yamashita Tomohisa
HongKi
Ueda Tatsuya
Matsushita Yuya
A közelben játszott a kutyájával egy srác, és egyszer oda jött hozzám kutyus *-* Most simogattam először shiba-t *w* Annyira édes volt. Egyszer nekem is lesz. (>.<)


Miután kb 2 órát töltöttünk el itt, tovább indultunk.
Most is sokan jöttek, hogy itt töltsék el a szabadidejüket.

Voltak egészen aprók is

kutyákkal együtt érkezők
tengerparton játszók

Tovább sétálva találtuk ezt a helyet. A sok a kapu alatt végig haladva végül egy tükörhöz értünk, amiben megpróbáltuk magunka lefotózni. De sehogy sem sikerül olyan, mint Choi elégedett lett volna a fejével, így megpróbálta rendezni az arcberendezését, amitől rajtam több perces röhögőgörcs tört ki xD Mikor végre elmúlt, és beálltam mellé a képhez, mikor megláttam a tükörben a fejét, megint elkezdtem szakadni a röhögéstől, de a végére azért csak sikerült összehozni a képet :D



Ekkora kezdtünk megéhezni, így vonatra szálltunk és Toyosu felé vettük az irányt. Choi a közelében lakik és ismert itt egy jó kis tabehoudai-t, vagy fix-összegért-annyit-eszel-amennyit-akarsz éttermet. (Ezt magyarul hogy nevezik? :D)

A tabehoudai felé menet láttuk ezt a benzinkutat. Mivel szűkös a hely, tér nyerés érdekében fellógatták a tankoló.... a tankoló miket? :D Hogy hívják? ^^



Itt nagyon finomakat ettünk :) A legjobb rész a desszert volt :D Először tele tömtem magamat gyümölccsel, aztán jött a gyümölcs kocsonya átmenetnek a sütikhez :D
A képen lévő jobb alsó sarokban lévők voltak a legfonomabbak *w*


Első ránézésre nem is gondoltam volna. Mikor Choi megkóstolta látszott a fején a rácsodálkozás, hogy valami pazar finomságot ehet. Gyorsan én is lecsaptam egyre, és szerintem ugyan olyan fejet vághattam, mint Choi :D A gombóc belsejében isteni finom krém volt, ami kívülről nem látszott, így meglepetéskén érte az embert ahogy szétterjedt a szájában. Nem kevés mennyiséget fogyasztottam el belőle a továbbiakban :D
És még jégkrém is volt *-*
Jól tele tömött pocakkal indultunk tovább. Eddigre már rendesen besötétedett. Még sétáltunk egy kicsit a közeli szépen kiépített tengerparti sétáló részen. Egy játszóteret is találtunk, ahol kiélhettem hintázási szenvedélyemet is :D
Végül a vonat felé vettük az irányt :)

Megint csak jó kis nap volt :)
Odaiba a kedvenc helyeim egyikévé vált, imádom a tengert *-*

Bai bai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése