2012. jún. 22.

Egy hét...

...és én ilyenkor már a repülőn fogok ülni Natsuval és álmaink városa, Tokyo felé tartunk 
(((o(*゚▽゚*)o))) 
Nagyon hihetetlen még, és már ott van a zabszem a seggemben (már elnézést ^^") :D
Nem sok mindent tervezek vinni magammal, a ruhák úgy is leolvadnak majd rólunk, és csak azokat viszem amiket igazán szeretek, abból pedig kevés van ^^ De remélem kint azért majd bővül :D

Megint lesz YamaPi-nak kézfogós eseménye (Valen volt olyan drága és felhívta rá a figyelmem, köszönöm♥ ) remélem eljutok *______* Az vmi hihetetlen lenne, ha lenne esélyem másodszor is találkozni vele  ♥ De most már nem hagyom ott, hozom haza magammal, haha~ :D
Matsushita Yuya pedig most játszik a Dream High című musicalben, amit nagyon szeretnék elmenni megnézni *-* Amúgy is szeretem a musicaleket, ha pedig Yuya-kun is játszik benne az maga a tökéletesség *___* (őt is hozom xD)

Viszont ugye nincs bőröndöm, pedig az kellene.  ^^ Voltunk bőrönd néző körúton már, amiből végül a bal oldalon látható táska lett :D Hát nem épp egy bőrönd, de legalább lett egy olyan táskám, amiben elférek és meg is találom a cuccaim :D Mert a rubik kocka táskámat imádom, de abba csak pár dolog fér el. De most már van egy normális táskám is :) Persze a szivárvány saját kreálmány rá :D
A bőrönd kérdés még nincs eldöntve, lehet hogy vásárolmányozok egyet vagy kapok kölcsön. Utóbbitól csak azért tartok kicsit, mert ugye az előző bőröndömet is a repülőúton végezték ki ^^"

Tegnap érkezett egy kis csomag Seung-chantól, amiben ez a kawaii pénztárca is lapult :) Az a csipke különösen tetszik a szélén, a belseje pedig pöttyös, nagyon édes :) Csak a cica morbid kicsit szerintem x'D Viszont kézzel készült, egy dizájn feszten vette :)

 Ma pedig megérkeztek az Ebay.ről rendelt műszempilláim :D Gyorsak voltak, kb 10 nap alatt itt is volt és nagyon szépek :3
Imádom az Ebay-t, sokkal olcsóbb ott minden, ezt a 10 db-os műszempillát 220 magyar garasért szeretem be, és még posta költség sincs :)
I ♡ Ebay :D


És vettük új hajbalzsamot is *-* Ez elvileg rendesen ráncba szedi majd a hajamat, bár már sokat javult :3 Mert ugye én buta tönkre tettem az állandó vasalással/hajegyenesítéssel/festéssel/magamnak vágással (( _ _ )) És a valamikori szép hajkoronámból egy töredezett, rövid szénaboglya lett 。゚(゚´Д`゚)゚。De már Japánban javulásnak indult, mert ott nagyjából naponta kellett mosni a hajamat az atom miatt, ami mindennapos balzsamozással is járt, ráadásul a 40 °C-os melegben hajszárítónak még a közelébe se mentem és azóta se, mindig magától hagyom megszáradni, így nem szárítja ki az sem és szeretem az így kialakuló loknijaimat is:) Mikor haza jöttem (okt. 31) ért kb a vállam alá kicsivel, most pedig már a hátam közepéig *____* Alig várom, hogy  derekamig leérjen :3 Vigyázok is rá, ápolom, vigyázom, hogy éjszaka ne nagyon feküdjek rá, szedek sör élesztőt és a legújabb, a ricinus olaj pakolás, ami állítólag nagyon jó neki és gyógyszertárban olcsón be is szerezhető :D Mondjuk egy vágás már ráférne, de majd ha haza jöttem :3

A végére két movie ajánlásmert nem rég néztem meg őket, és mindkettőt imádtam (●◠◡◠●) Nagyon jó kis történet mind a kettő ;)
 -Noriko goes to Seoul ~ Ebben HongKi játszik, úgy hogy eredetileg miatta néztem meg. De ő csak a legédesebb hab a tortán ;) A k-pop.gportal.hu oldalon elérhető magyar felirattal :)
-Postman to Heaven ~ Még Valen adta régebben és egyik este végre megnéztem. Nagyon tetszett ez is, remek történet szerintem :3 A srác pedig nagyon helyes benne. Ismerős volt, de nem tudtam hova rakni. Rákerestem és rájöttem, hogy ő a már feloszlott DBSK egyik tagja, JaeJoong. Nem voltam DBSK fan, csak pár PVt láttam tőlük, de nálam ő volt a befutó :D Most a JYJ tagja, és vannak szerintem nagyon jó számaik, egy album meg is van tőlük, most már legalább tudom, hogy ő az egyik aki énekel xD

És végig néztem másodszorra is a Tumblingot, mert egyszerűen muszáj volt, imádom ♥ Akár most azonnal újra nézném megint :D

Na, hát ez most ilyen se füle, se farka bejegyzés lett ^^
Úgy gondolom egy helyzetjelentés lesz még itthonról, aztán már csak kintről. Persze twitteren folyamatos helyzet jelentés :)

bai bai~

2 megjegyzés:

  1. Megnéztem most gyorsan, és még kint leszel Pi-chan első Yokohama Arenás koncertjekor is! Augusztus 3.!

    Érdemes volt elpostázni Magyarországra azt a pénztárcát, mindjárt mész ki hozzá. xD

    Örülök, hogy tetszett a Postman to Heaven, csodálatos az a film. <33 Jaejoong meg számomra nem is helyes, hanem inkább olyan, mint egy nem is evilági angyal. Olyan éterien gyönyörű. ♥

    Valen wa se felü-se fark bejegyzések ga sukiii~ xD És vigyázz, a Twitter hajlamos gyilkolni a blogolási kedvet!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de szeretnék elmenni ! ! ! *_________* Össze kell hoznom :D Az lenne még csak a fantasztikusság <333

    'éterien gyönyörű' xD De teljesen egyetértek, valóban így van :D

    Örülök, ha Valen suki :D
    Én nem adom meg magam a twitternek :3

    VálaszTörlés