2012. jún. 4.

cicababáim ♥

Nyaaaaan~ (=^ω^=)

Pont ma egy hónapja, hogy megszülettek a babái Yakuza cicámnak, de eddig nem találtam meg őket a padláson. Viszont már egy ideje hallom őket mikor az ágyban fekszem a fejem felett nyávogni az édes kis hangocskájukon. (●◠◡◠●)

Ma fel is mentünk anyával és megleltük a csöppségeket *ω* Három kis cicafi, imádni valóak ♥ 

私の一ヶ月間前に生まれた子猫ちゃん~ ♥ 赤い子が飼おうと思ってる (●◠◡◠●) 名前は宮~ ☆ 今日は屋根裏からリビングに引越ししたよ~


Le is költöztettük őket a nappaliba, úgy hogy most már bármikor rájuk pillanthatok *-* Jelenleg édesen alszanak ..zzzZZ
A kis vöröset meg is tartjuk, Ő Miya cicakirályfi *____* ♥ A Miya - 宮 herceget jelent :3

Vagány kis ragadozók, nem voltak betojva tőlünk :D A kis fekete-fehér még fújt is, bár azért nem sikerült vele halálra ijesztenie, inkább halálra tudtam volna kacagni magam rajta, annyira édes volt :DDD  De aztán már nem akart támadni ^^ Szerintem ő lesz a legjátékosabb :)
A fekete pöppség a legkíváncsibb, ő az orromat is közelről és hosszan vizsgálgatta, a kezem minden kis részletét alaposan végig szimatkázta, és a fényképezőt is megvizsgálta :D
Miya pedig bújós cicának tűnik, aminek nagyon örülök, mert nagyon szeretnék egy bújós cicust *-* Yakuza nem épp arról híres, hogy dajkálni lehetne :P
Miya egyből befészkelte magát a kézhajlatomba, túrta beje a kis buksi fejét és ahogy elkezdtem simogatni már durmolt is ღ(◠◡◠)ღ 


És van még itt egy kis cukiság, amit Hina rajzolt *____*
Én és Lanus vagyunk rajta  (о>ω<о)
Szerintem borzasztó cuki lett, köszönööööm ♥

Hinaが描いてくれた絵~ ちょう可愛いね~ (о>ω<о) 私とLana☆
ありがとう~



3 megjegyzés:

  1. a feketeeeeeeee *_______________* úristen szerelmes vagyok <3

    VálaszTörlés
  2. Istenem de cuuukik! (ㅅ ㅗ ㅅ) ♥
    Milyen gyönyörű szemük van!:333

    VálaszTörlés
  3. :)))))
    büszke is vagyok rájuk <3 épp gazdi keresés van folyamatban ^^ Sajnos csak Miya marad, de a szívem szakad majd meg, amikor elviszik őket T___T

    VálaszTörlés