2012. jún. 8.

mindenféle~

Yo~~~


Ma elkészült életem első műkörme! ( ´▽`)
Szilvi csinálta nekem ajándékba :) Már nagyon régóta szerettem volna, mert nagyon gyengék a körmeim és mindig letörnek még ha rövidek is, ami elég ocsmány és kellemetlen :S
De most már végre nekem is szép körmeim vannak! (●◠◡◠●)
Seung-chan hozta a rajta lévő virágos-köves körömmatricát :)
Mivel ugye építve van és első alkalom volt, így 3 órán át készült, de közben jól elbeszélgettünk, úgy hogy nem nem unatkoztam közben :)
Köszönöm ♡
Múlt héten egyik nap átjött Adri :) Oda adtam neki is a két kontaktlencsét amit rendelt, egy kéket és egy rózsaszínt. Mielőtt haza indult volna be is tette a rózsaszínt. Awww~ Nagyon szép *-*

Aztán hétvégén Valen jött ki anyukájával :) Itt voltak egészen estig, nagyon jó volt ♡ Fanoltunk, gofrit ettünk, megmutogattam a Seung-chantól kapott gyönyörűségeimet, jókat beszélgettünk :) Nagyon jó volt~

Aztán hétfőn pedig Hina jött át megnézni a kiscicákat miután megnézte az írásbeli érettségi eredményeit. Nagyon ügyes volt! (。╹◡╹。) És hozott fincsi kínai tésztát is *-* De rég ettem kínait, nyammm~
Miután azt befaltuk következett desszertként egy kis japán édesség :3 A műanyag kis formákba kellett bele rakni a puha cukorkát, majd összenyomni és bele tenni a pálcikát és voálá, lett cuki kutyusos és mókuskás nyalóka :D
Aztán néztünk kínai High School Musical-t xDD Közben meg PEZ-t fogyasztottunk nagy mennyiségben :D

Kikísértem a buszhoz Hinust, és megkérdezte a buszsofőr bácsi, hogy vállalok-e japán tanítást, mert tud vkit, aki szeretne tanulni. Kicsit sem bámult az összes utas xD




És a végére pár képecske a kis pöttömökről :3 Még elég sokat alszik a három kis cicafi, de azért már szokott lenni játék is ღ(◠◡◠)ღ







És már csak 3 hét és irány Tokyo ! ! ! (((o(*゚▽゚*)o))) 
Nagyon be vagyok már zsongva :D Még a bőröndöt kéne kitalálnom, mert az előző utam során kicsit megviselődött szegény. Úgy vélem nem bántak vele túl kedvesen rakodás során és ezt kicsit zokon vette ._. De majd csak megoldjuk :)

Bai bai~~~

3 megjegyzés:

  1. jajj ne is mondd, most írtam össze kb h milyen sminkeket akarok venni, meg néztem egy csomó videót Harajukuról xDDDD OLYAN SZEGÉNY LESZEK MINT A TEMPLOM EGERE. és egy japán srác a hotelszobámban akar aludni.

    VálaszTörlés
  2. Jajj jajj, hosszú lista lehet :D
    Miiiilyen japán srác? :D:D:D Ő lesz Munjae váltó társa? xD

    VálaszTörlés
  3. hahahaha lehet :DDD nemtudom amúgy :( Munjae szerintem még mindig nem tudja, hogy tud e jönni... pedig már ideje lenne kitalálnia :D

    na hát egyébként még nem annyira hosszú, azért nekem sem feneketlen a pénztárcám SAJNOS :(

    VálaszTörlés