2013. febr. 10.

Ayaka ♥

Sziasztok Bogyókák~ 


Szilveszter után a koliban aludtam, majd másnap miután felkeltem mentem Martinhoz. Másnap pedig találkoztam végre újra Ayakával!!! (((o(*゚▽゚*)o))) ♥
Nyáron találkoztunk utoljára Tokyoban, úgyhogy nagyon örültem, hogy végre megint találkozhattunk (❁´◡`❁)

A Deákon találkoztunk, a párjával együtt jött Magyarországra~ A poén, hogy Ayaka jobban ismeri Budapestet, mint én, ő magyarázta nekem, hogy épp merre járunk x'D Lassan kezdek én is belejönni, de azért még Ayaka vezet :'D
Először is egy kis ajándék beszerző körútra mentünk, majd irány volt Csodaország \(^o^)/ A vonat út kellemesen telt, jót beszélgettünk, meg Ayaka új telefonját állítgattuk be.
Az állomáson anya várt ránk és robogtunk hazafelé. 

Megérkezve lepakoltunk, majd Ayaka egyből bele is kezdett a sok csodásabbnál-csodásabb ajándékok kiosztásába *O* Hű, hogy én mennyi jóságot kaptam (o'∀'o)
A végére ez a csinos kis kupac díszelgett az asztalon:
 
 

YamaPi fotó, Egg magazni, okonomiyaki szósz, a kedvenc instant sütőtök levesem (amit mellesleg itthon nem tudom miért nem forgalmaznak, pedig Knorr termék), műszempilla-felrakást-segytő-kézikászülék, sminkvizek, Rilakkumás édesség, Hello Kittys édesség, machta készlet, matcha süti, még egy kis édesség



Megkértem, hogy ha esetleg tud, akkor hozzon nekem Egg magazint és kaptam is  *O* Ráadásul nem volt ideje elmenni Book Offba, mert nagyon lefoglalta a közelgő zongora koncertje, így a barátja volt olyan aranyos és megvette nekem az aktuális számot (●◠◡◠●)
Természetesen már rengetegszer átlapozgattam, ráadásul a címlapon hatalmas vigyorral Yun feszít *-* Nagyon megszerettem a stílusát az utóbbi időben ♡

Yun ★


A másik, amit nagyon szerettem volna és kaptam is, a sminkvíz *O*
Ahogy Ayaka nevezte" Víz bent tart víz" xD
Itthon nem tudom van-e hasonló kence, én kint kezdtem el használni, amikor Ayaka mondta, hogy van ilyen. Az a lényege, hogy sminkelés előtt bele kell paskolni a pofiba, így megvédi a bőrt attól, hogy a smink kiszárítsa, védelmet nyújt. Amit elsőnek kell felvinni, az feltölti a bőrt vízzel, hidratálja, a második pedig lezárja a bőrt, hogy a víz bent maradjon, egy védőréteget képez. Enélkül már nem is sminkelek, így nagyon örültem az utánpótlásnak (o'∀'o)
Szebben is lehet felvinni a sminket, ha ilyet használok.


És volt egy számomra, mint matcha fanatikusnak nagy meglepetés: hozott nekem Ayaka két dobozka igazi matcha port, amiből rendes matchát lehet készíteni, és hozzá két tálkát és pamacsot is, amivel habosra kell verni *O* Meg is mutatta hogyan kell, bár ő se igazán tudta és puskázott a netről xD



Először még csak egy kis por kevés vízzel elkeverve, majd már hígítva és felverve:
 ~旦_(^O^ )



Naaagyon finom lett  o((*^▽^*))o Annyira jó volt újra matchát szürcsölni ♡ Aztán csináltunk belőle matcha latte-t is, a nyáron Tokyoban töltött idő alatt szürcsölgetett legkedvencebb itókámat (‘∀’●)♡ Azóta minden este csinálok is magamnak~ Amellett, hogy nagyon fincsi, még hasznos is, mert teli van antioxidánsokkal :3

Rengeteget beszélgettünk minden féléről az este folyamán, nagyon jól éreztem magam  ♥ Japánul is beszélgettem Ayakával, az elején kicsit döcögősebben, újra bele kellett rázódnom, de gyorsan megint feltudtam venni azt a sebességet, mint amikor még kint tanultam :)
Miya cicakirályfi pedig egyből összebarátkozott Ayakával és kényeztettette magát, egy igazi kis hímringyó a szentem ♥

 Az este nagy részét a yukatámban töltöttem, amit még kint kaptam egyik kedves ismerősömtől, de sajnos elmaradt, hogy fel is próbáljam. De most Ayaka megmutatta hogyan kell felöltenem ezt a szépséget és egészen lefekvésig ebben feszítettem, mondjuk nem is nagyon lehet benne mást, mert eléggé feszesen tar, imádom ♥


 Másnap aránylag korán kellett kelni, mert vittük Ayakáékat a reptérre. Sajnos csak ilyen rövid időt tudtak nálunk tölteni, mert a barátja csak egy hét szabit kapott, így az első napokban elmentek több városba is és végén jöttek hozzánk. De nagyon örülök annak is, hogy legalább ennyi időt újra együtt tölthettünk (/^-^(^ ^*)/
A reptérre Lana is kijött, így hárman  búcsúztattuk el őket :) Addig vártunk, amíg végleg el nem tűntek a szemünk elől az ellenőrző kapuk sűrűjében :)

Rövid idő volt, de nagyon jó, remélem minél hamarabb újra tudunk találkozni (●◠◡◠●) ♥


Jóéjt~ ☆

Oyasumi~ ☆


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése