2013. febr. 12.

Korizás és egy kis gyaru meet~ ☆

Hi Bogyókák ヽ(*゚ー゚*)ノ

A vizsgáimat igyekeztem korai időpontokra felvenni, hogy gyorsan meglegyenek és utána sok szünetem maradjon. Sikerült is az összes elsőre, ráadásul nem is rosszul. 
(〜 ̄▽ ̄)〜
Az utolsó vizsga reggelére akkora hó hullott, hogy lebénult egész Pest, így fél órás késéssel sikerült beesni a vizsgára, de szerencsére a tanár még ránk húzott 15 percet, úgyhogy ő lett a győztes. ┏(^0^)┛

Vizsga után Martinnál csináltunk sportszelet sütit, estefelé pedig elmentünk korizni.

Nagyon jó volt, bár utoljára múlt télen koriztam, akkor is csak egyszer, úgyhogy nem mondhatnám, hogy a pálya ördöge lennék xD De jól éreztem magam, nagyon hangulatos volt, mert végig hullt a hó, a hangfalakból pedig jó féle zene szólt, hipp-hopp és magyar rapp többnyire, meg egyszer Halász Judit - Boldog szülinapot xD
A végére majd meg sültünk, már nagyon melgünk volt, ráadásul a sminkem teljesen elfolyt, borzalmasan festettem xD Essence tust használok, de sajnos nem.vált be, nagyon könnyen elkenődik már kis nedvesség hatására is, ráadásul mindig a felkenődik -.-" Lemosni meg elfelejtettem, de legalább jókat nevettünk rajta, hogy milyen fejem lett xD A végére teljesen át is áztunk a folyamatos havazástól, úgy hogy jól esett utána otthon egy jó forró zuhany.








Másnap pedig először mentem gyaru meetre, egy kis társaság gyűlt össze *-* Nemrég alakul Fb-n egy gyaru csoport, és onnan páran megbeszéltük, hogy találkozunk. (●◠◡◠●) Még persze nem tetőtől-talpig gyaru senki, de mindenkit érdekel ez a divatirányzat és szeretne fejlődni, ebben igyekszünk segíteni egymásnak :)

Blahán a Meki előtt beszéltük meg a talit. Előző nap hívott Hinus, és kiderült, hogy teljesen véletlenül, ugyan arra az időpontra és helyszínre beszélték meg ők is a többiekkel, hogy csapnak egy kis összeröffenést, szóval nagyon örültem, hogy őket is láthatom majd egy kicsit ♥
Én érkeztem elsőnek, aztán hamarosan szállingóztak a többiek is. Letelepedtünk hátul egy asztalnál, először még csak hárman, de idővel mindenki megérkezett és öt főre bővült a kis csapatunk :) És nemsokára Lanáék is megérkeztek, és a mögöttünk lévő asztalhoz ültek, így Lanussal tudtam időnként szemezni :D
Nagyon jó volt, mindenki kedves volt, nevettünk sokat és átböngésztük az Egg és Ageha magazinjaimat is (^^)
Már egy ideje ott ültünk, amikor úgy döntöttünk, hogy átmegyünk szembe a Müllerbe körülnézni, így búcsút vettem Hináéktól. 
Ott aztán láttunk sok szép dolgot, nem mondom, tudnék mit vásárolni *o*
Végül aztán mindenki ment haza, én együtt mentem egy darabon Loo-val :3

Jól éreztem magam a lányokkal, sok mindenről tudtunk beszélgetni, jó kis délután volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése