2013. febr. 20.

カラコン ☆

Sziasztok Bogyókááák~

Már lassan egy éve, hogy elterveztük páran, hogy rendelünk csoportosan kontaktlencsét, de csak nem régiben sikerült megvalósítani ezt a pompás tervünket sok huza-vona után,  de a lényeg, hogy végre sikerült és most már itt vannak a gyönyörűségeink!



 Az eyeluver.com oldalról rendeltünk, ami egy nagykereskedés, így igen olcsón lehet hozzájutni a lencsékhez, viszont így nem lehet csak egyet rendelni, van egy minimum. Nálunk ez nem volt probléma, bőven megvoltunk :)

Aránylag gyorsan, kb 3 hét alatt meg is érkeztek a szépségek biztonságosan, pukkanós fóliába bugyolálva egy hungarocell tálcán voltak a borítékba bújtatva.





Én két új lencsével gazdagodtam, kezdjük a barnával, amit Lanától kaptam szülinapomra ♥

Memory Hazel


Big Eye Effect: 16.0mm
Actual Diameter: 14.5mm
Water Contents: 42%
Life Span: 1 year

 
Természetes fénynél



Vakuval

Én nagyon szeretem őket, szerintem szépek ^^ Kicsit izgultam, hogy milyen lesz, de ahogy beraktam egyből tetszett, úgyhogy örülök, hogy rá esett a választásom, méghozzá Lanus hathatós közbejátszásával   (^ω^)

Szín: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Nagyon szép, elég természetes színe van, én tökéletesen elégedett vagyok vele.

Dizájn: ♥ ♥ ♥ ♥ ♡
Nekem a dizájnja is nagyon tetszik, csak azért kapott egyel kevesebbet, mert szerintem a Memory széria kissé kilóg a sorból, nem igazán láttam még hasonlót. ^^ Bár ez nem feltétlen negatívum ;)

Kényelem: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Az első pillanattól, ahogy beraktam nagyon kényelmes volt, nem is érzem amikor bent van. A fél napot benne töltöttem és nagyon jól vizsgázott (*´∀`*)

Teljesen elégedett vagyok, én csak ajánlani tudom ;D


És akkor a másik szépségem:

Neon Grey
 


Big Eye Effect: 16.0mm
Actual Diameter: 14.5mm
Water Contents: 48%

Life Span: 1 year


 Természetes fénynél

 Vakuval

Szín: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Elégedett vagyok a színével, a világos barna szememen is szép. A szürke lencsék a szerelmeim, az első is az volt, annak a pótlására vettem ezt.

Dizájn: ♥ ♥ ♥ ♥ ♡
Ez a lencse is egy levonást kapott nálam, de ezt valószínűleg csak az előző szürke lencsémhez való kötődésem miatt van. Sajnos ami arra hasonlított volna nem volt készleten. De úgy érzem vele is gyorsan összefogunk barátkozni, mert igen tetszetős darab azért. ♡スキ♡ 

Kényelem: ♥ ♥ ♥ ♥ ♡
 Itt csak azért vontam le egyet, mert amikor beraktam, kb 5 percig kicsit éreztem őket, a bal szememben jobban, de ez végeredményben igazán semmiség. Utána teljesen kényelmes volt és nem éreztem, szóval ez a lencse is jól vizsgázott.

Én ezt is tudom ajánlani bátran :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése