2013. márc. 29.

izomlááá~z


Sziasztok Bogyókááák *^O^*

Ezen a héten tréning hét van a suliban, ami annyit jelent, hogy két tárgyat kell felvenni és teljesíteni ezen a héten. A legkülönfélébb tárgyak közül lehet választani.
Én egyből a hét elején letudtam mind a kettőt, hétfőn A kpop világa, kedden pedig a Kommunikáció japán módra elnevezésű kurzusokon vettem részt. Mind a kettő érdekes volt és jó hangulatban telt ~^O^~

Sajnos a keddi táncpróbánk elmaradt a csodás tavaszi havazásnak köszönhetően, így kivételesen már elég korán haza is értem Csodaországba :3

Az estét pedig azzal töltöttem, hogy feltöltöttem a körmeimet ↖(^▽^)↗ Anya egyik barátnője odaadta a használaton kívüli UV lámpáját, Szilvitől pedig kértem kölcsönön zselét és egyéb még szükséges dolgokat. Még sosem csináltam ilyet, eddig csak láttam, de úgy gondoltam teszek egy próbát, és siker koronázta serénykedésemet, a végeredmény szép lett (o^-^o) És most nem magamat akarom fényezni, mások is megdicsérték, szóval büszke vagyok magamra ╮(╯▽╰)╭

Tegnap pedig végre megint volt táncpróba *O* A 11.47-es vonattal mentem fel, éljen a diákbérlet (o^^)o
Kb 2től táncoltunk is és nagyon jól haladtunk *-* kb 5kor fejeztük be, utána még nyújtottunk egy kicsit, meg egyéb táncok mentek :3
Közös hammolás után jöttem haza, estére haza is  értem.
Az egész napom ráment erre a 3 óra táncra, de nagyon élvezem, szóval nem bánom ^^
Ma reggel az eredményével is egyből szembesülhettem: izomláz xD A jobb vádlimban főleg, ott nagyon jól érzi magát a kis mocsok és tombol rendesen xD

3 óra tánc után így festettünk ⇩

Így is mindenki nagyon kis csinos, ugye? (o^^o)

oyachuu~ ☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése