2013. márc. 19.

mert már megint lemaradásban vagyok... ^^


Sziasztok Bogyókááá~k :3

Nyajj, hát tudom, hogy már megint régen írtam ^^" És mindig megígérem, hogy ezentúl többet fogok, aztán mégsem, na de majd mostantól! Legalábbis próbálkozom :DDD

 Először is eldicsekszem vele, hogy milyen gyönyörűséges műkörmeim lettek *w*  Marianna karácsonyi ajándéka volt egy kupon, amit be is váltottam február végén végre. Nagyon szeretem őket, az első mandula alakú körmöm ♥

Lanus nem messze az egyetemtől, a Ferenciek terén dolgozik most a Bubu Bubble Teaben, ami nekem kb 10 perc, szóval egy héten egyszer, amikor lukas órám van, megszoktam látogatni és iszok nála valami fincsiséget *o* Teljesen rá vagyok kattanva, imádom (●´∀`●) A tápióka és az epres durranós bigyesz a kedvencem~


Egyik nap Natsuval is elmentünk bubble teázni *w* Először találkoztam Neshivel, odaadtam neki Chino és Bibu lencséit, majd mentem Ferenciek terére, hogy találkozzak Natsuval, aki szokás szerint késésben volt xD ♡ Így végül a Móriczon találkoztunk és együtt mentünk~ Mind a ketten az akciós, órás bubble teát választottuk, nyammmm~ (❁´◡`❁)
Natsu legújabb Egg magazinját bújtuk hosszú időn keresztül és csorgattuk nyálunkat a sok szép mindenre ami benne volt *O* Még Lana is megtalálta a neki tetsző gyaru stílust :DDD
Aztán pedig fotózkodtunk, az nem maradhat el :3 Utána pedig szaladtam tovább táncra~ ♪





 Natsu mellett teljesen naturális vagyok, aznap amúgy is szolidra vettem a figurát. Ezt meséltem Móninak, és véletlen naturális helyett natsurálistat mondtaaam xDD



Egyik nap pedig elmentünk Valen, Kata és Móni, szóval így szoba szinten rament enni a Momotaro Ramenbe, ez volt a karácsonyozás. Épp időben xD Naaaaaaaaagyon finom csirkés rament ettem, volt benne rengeteg zöldség és finom pipi husi (o'∀'o)
Hatalmas adagot adnak, majd ki pukkadtunk mire megettük. És olyan izgalmas témákról beszélgettünk, mint a Sailor Moon Dragon Ball, W.I.C.H és barbie babák xD Meg olyan fantasztikus fiatalkori olvasási élményeinkről, mint a Laura titkos társasága :DD Pompás volt a hangulat ♥




Vasárnap mikor jöttem vissza a koliba, Kecskeméttől egészen a koliig az egyik japán haverommal, Takával chateltem, és  ワンワン, mert Taka kutyusa lettem xD Rengeteget nevettem, nagyon mókás volt, csak a vonaton senki sem értette miért kacarászok magamban xD És kaptam egy új nevet is: Kuu-tan *w* Nekem nagyon tetszik ^^ Eredetileg egy másik japán haverom hív Kuu-channak a Kuraudia, mint japánul a Claudia után, de Taka szerint a -tan aranyosabb, így lettem Kuu-tan :3 Kawaii ne~ ☆

És van itt még valami készülőben, de azt egy másik posztban, mikor már minden készen áll, fogom megosztani veletek ^^

Addig is bai bai~~  


4 megjegyzés:

  1. Like ezt a műkörmöd továbbra is~

    Ramenezés. ♥ Hát, és az utána következő egymásnál alvós-jellegű esténket kihagyod?! Aminek során kiderült, hogy nem csak Móni utál engem, hanem én is őt. xD Jól van, tudom ám miért, nem publikus, hogy kettőkor megszöktél a pizsiparinkról~ Még csak nem is pizsiben!!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy végre egy elnyerte a tetszésedet :DDD

    Jajj, hát az a pizsiparty külön bejegyzést érdemelne x'D Igazából mindeni utál mindenkit, azért tudunk ilyen harmóniában együtt élni :D
    Nem szöktem meg, csal sürgős random programom támadt xD És hát mégsem mehettem pizsiben! :3

    VálaszTörlés
  3. Tényleg finom ott a ramen? Mert japán ismerőseim mondták hogy borzalmas XD Akkor most melyik?:D

    VálaszTörlés
  4. Nekünk nagyon ízlett, bármikor szívesen ennék ott megint *o*

    VálaszTörlés