2013. márc. 27.

Rule Ent. ♪


Sziasztok Bogyókák~

Nem régiben történt velem valami váratlan és egészen fantasztikus dolog! Egyik nap tánc után odajött hozzám Lumi, Hoshi és Lina, hogy lenne-e kedvem belépni egy most alakuló dance cover csapatba? *w* Először köpni-nyelni nem tudtam, hogy pont rám gondoltak, mivel annak ellenére, hogy szeretek táncolni, mindig is úgy gondoltam, hogy szerény képességekkel rendelkezem e téren ^^" De természetesen nagy örömmel mondtam igent, és izgatottan vártam a továbbiakat *O*
Igyekezni fogok nagyon, hogy fejlődjek és beváltsam a hozzám fűzött reményeiket! (●◠◡◠●)

Hamarosan lett facebook, twitter és tumblr elérhetőségünk is, ezeket itt találjátok:


És Lina tesója egyik nap készített is rólunk pár fotót, hogy legyenek képeink is az oldalakhoz :)
Nagyon jó hangulatban telt a fotózás és az aznapi első próba is, szerintem remek kis csapat leszünk, mindenki nagyon tündérbogyesz :3

És akkor következzen pár kép, kis egoista módon a közöst leszámítva csak a sajátjaim xD







Becsúszott egy vicces kép is véletlenül, amit Lumi kicsit megszerkesztett és poénforrások áradatát indította el, úgy hogy veletek is megosztom az új lakhelyemül szolgáló gyönyörű trópusi sziget képét, ahol a kis hárememmel éldegélek együtt xD Páran lemaradtak a képről, mert már nem fértek rá, de ők épp a koktélokat hozzák xD



A táncteremben az a nagy tükör nagyon csábító, és az egoista énem nem bírta ki hogy ne csináljon pár fotót, ennek egyik eredménye díszeleg már az előző bejegyzés végén is, ide is biggyesztek, ha még nem lett volna már épp elég kép rólam ebben a bejegyzésben x'D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése