2014. jún. 30.

még teniszpálya is van

Sziasztook :)

 
Az ügyintézéssel jól állok, minden papírt sikerül beszereznem és pénteken fel is adtam őket postán. Ma pedig nagy meglepetésemre az útlevelem is megérezett. Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan elkészül, de nagyon örülök neki :) Holnap megyek is a postára, hogy a fénymásolatát a többi papír után küldjem~





Barangoltam egy kicsit a Josai honlapján, és mikor megláttam, hogy mekkora területen terpeszkedik, és milyen sok épülettel, kissé megijedtem, hogy itt hogy fogok én eligazodni :'D Csak éppen hogy nagyobb, mint a Károli x'D

 Az egyetemről magáról még nem is meséltem, úgyhogy most a jelenlegi információmat megosztom veletek :)

A Károliról csak én megyek a Josai Universityre, a többiek a Josai International Universityre mennek. Míg a JIU a Tokyotól keletre lévő Chiba prefektúrában, a tengerhez közel található, addig a JU, ahova én megyek Saitama prefektúra, Sakado városkájában van, Tokyotól északra kb 45 km-re, vonattal nagyjából 40 perc alatt ott is lehet lenni Ikebukuroban, Tokyo egyik legnagyobb és legnyüzsgőbb negyedében. Ez szerintem nem sok, most sokkal messzebb lakok az egyetememtől, szóval az a 40 perc utazás elég laza. Amikor Tokyoban jártam suliba, akkor Houya és Ryuugoku 1 órányi távolságra volt, így napi 2 órát ingáztam. Ehhez képest a 40 perc semmi, szóval boldogság van a köbön :)


A szállásunk koliban lesz, amiről még bővebb információm nemigen van, de ha jól tudom annyira nincs messze a sulitól.

Még nem fogtam fel egyáltalán, hogy hova is készülök, mekkora kaland elé nézek, és hogy az egyik álmom épp most készül valóra válni, szóval többnyire nyugodt vagyok. Az agyam nem képes feldolgozni egyenlőre még ezt az információt ^^ Időnként persze jön egy kattanás, de többnyire a "ááá,éneztcsakálmodomésnemisvelemtörténik" állapotában leledzem. De ahogy egyre közelebb kerülök majd az induláshoz, ezt majd a lázas izgatottság fogja felváltani. Bár felfogni, azt nem tudom mikor fogom :)


Ma kicsit kreatívkodtam és új körmöt csináltam magamnak, ezúttal masnisat :) Még abból a készletből vannak a masnik, amit anno Japánból hoztam, így gondoltam pont aktuális lesz felhasználni őket~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése