2014. szept. 30.

1 óra utazás, 1 tál rámen

Sziasztok!


Az első hétvégét Takánál töltöttem *w* Pénteken megvolt az évnyitó, amiről már írtam korábban, és izgatottan vártam a másnapot, hogy újra találkozzunk és meglássam, hogy hol lakik. Viszont izgultam is egy kicsit, mert ez egyet jelentett azzal, hogy megismerem a családját ^^
Reggel időben keltem, mert nagyjából 2 óra vonat utat jelent, mire Kawakado állomásról megérkezem Satte-ba. Mindkét városka ugyan Saitama prefektúrában helyezkedik el, mégis elég messze van, 3 átszállással lehet legkönnyebben menni.
Az állomáson várt Taka a bátyjával, Tomoval. Hát szerintem egyáltalán nem hasonlítanak, de nem én vagyok az első aki ezt mondja állítólag :D
Útközben még Masato, Takáék egyik barátja is csatlakozott hozzánk. Masato és Taka osztálytársak voltak gimiben :) Egy aranyos kis kávézóba ültünk be, én matcha lattét ittam *O* Sosem tudom megunni (*^^*)




Jól elbeszélgettünk, kérdezgettek Magyarországról, az egyetemről, nagyon barátságosak voltak mind a ketten. Ettől függetlenül azért zavarban voltam kicsit  (⌒_⌒;)

A terv az volt, hogy onsenbe megyünk és Masato barátnője, Melinda is jön velünk. Melinda egy nagyon aranyos amerikai lány, angolt tanít a helyi gimiben. Épp a városi sportnapon vett részt, így először elmentünk Takáékhoz, mert a sportnap helyszíne kicsit messze volt, így kocsival mentünk. Útközben vettünk finom, kézzel készült dangot, nyammm~ Ez a tradicionális japán édesség lágy tészta és érdekes, nehezen beazonosítható, édeskés ízű szósszal van leöntve. (Vettünk a boltban is egyik nap, hogy Ancsi és Livi is megkóstolja, de nekik nem ízlett ^^)


A szülei nagyon kedvesen fogadtak, de úgy tűnt, azért ők is kicsit zavarban voltak, hogy egy külföldi érkezett hozzájuk, ráadásul a fiuk barátnője ^^
Viszont nem töltöttünk ott sok időt, nagyjából csak megtörtént a bemutatkozás és már indultunk is tovább, immáron kocsival.
Mikor megérkeztünk a sportcsarnokba éppen kötélhúzás volt a porondon, mint versenyszám, szurkoltunk is kicsit :D Aztán előkerült Melinda is és mondta, hogy valószínűleg estig el fog tartani a dolog, csak utána tud csatlakozni hozzánk. Így eldöntötték, hogy addig menjünk el rament enni. Neki is indultunk és csak mentünk, mentünk és mentünk. Mindig, mikor láttam egy ramen feliratot azt hittem, hogy na most már tényleg ott vagyunk, de végül nagyjából 1 órás autókázás után érkeztünk meg Sano városába, ahol valóban nagyon finom rament ettünk. Na de ennyit autókázni egy rámenért :D






Mivel még bőven volt időnk a ramen elfogyasztása után is, így a közeli Outletnél megálltunk szétnézni kicsit. Hatalmas volt, rengeteg üzletek ameddig a szem ellát. Itt szétváltunk és Takával ketten indultunk felfedező útra. Jajj, annyi szép mindent láttam *o* Taka mondta, hogy van LizLisa üzlet is és addig nem is nyugodott, amíg fel nem kutatta nekem. Viszont egyelőre nem vettem semmit, csak gyönyörködtem ^^ 
Árultak Bubble teát is, ezt viszont meg kellett kóstolni. Nagyon finom volt! Ugyan nem voltak benne toppingok, mint az otthoniban, csak tápóka, de nekem így is nagyon ízlett. Calpis izűt választottam, az a kedvenc üdítőm, így kíváncsi voltam milyen lesz. Taka szerint túl édes volt én viszont boldogan szürcsölgettem (*^^*)



Már sötét volt, mire visszaértünk Satteba és már Melinda is végzett, úgyhogy célba vettünk egy közeli onsent, vagyis meleg vizes fürdőt.
Megérkezve hamarosan külön is kellett váltunk egymástól, mert a férfi és a női részleg külön van, lévén, hogy az onsenben nem hordanak fürdőruhát az emberek.
Először is egy külön rész van, ahol egy kis sámlira lekucorodva az ember alaposan megfürdik a kikészített tusfürdővel, samponnal. Még balzsam is volt!
Miután makulátlanul tiszta lett hab testünk merülhetünk el a forróvizes medencék valamelyikében. Mi kezdetnek egy "hidegebbet" választottunk. Kb 15 perc után főtt heringnek éreztem magam xD
A medencében ücsörögve nagyon jól elbeszélgettünk, főleg csajos témák voltak terítéken, és a ki hogy ismerkedett meg a párjával, mindig izgalmasnak ígérkező téma. 
Miután kicsit hűltünk, a kinti medencét is megnéztük. Nagyon szép volt és jól esett a hidegből belemenni a meleg vízbe.
Mikor lassan letelt az egy óra, neki álltunk készülődni. A frissítő fürdőzést még egy jégkrémmel is megkoronáztuk immáron a medencéken kívüli közös részen. Én finom zöld teásat ettem *w*

Hazavittük Masatoékat és mi is mentünk haza. Nagyon aranyos, tipikus japán házuk van Takáéknak, otthonos :)


Másnap sokáig lustálkodtunk, majd felkerekedtünk és Taka megmutogatta kicsit Satte-t.
És láttam végre élőben is kyudou-t, vagyis japán íjászatot *o* Nagyon szerettem volna elkezdeni, de sajnos az egyetemen csak klub formájában működik, így minden nap menni kellene, még hétvégén is, egy héten csak egyszer lehet hiányozni. Én pedig sok helyre elszeretnék jutni, és Takával se tudnék sok időt együtt tölteni, így lemondtam róla .__.
Viszont Taka tudja, hogy mennyire tetszik, így elvitt, hogy megmutassa a helyet. Nem gondoltuk, hogy be lehet menni, így csak kívülről kiváncsiskodtunk, mikor két hölgy mondta, hogy nyugodtan menjünk be. Szerencsénk volt, mert egy mester épp kint álldogált és boldogan megmutogatta és elmagyarázta nekünk a dolgokat. Több íjat és felszerelést is megmutatott, majd végül be is mutatta magát a lövést is. Teljesen átszellemült, látszott rajta, hogy minden mást kizárt, csak ő, az íj és a cél létezett. A kyudou, mint sok más japán művészet is, nagy hangsúlyt fektet a lelki elmélyülésre. Nagyon élvezetes volt végignézni, szerencsénk volt, hogy részesei lehettünk :)
Utána még sokáig csak erről tudtunk beszélni, Takát is teljesen lenyűgözte ^^

Az utunk egy gyönyörű utacskához vezetett a város szélén, amit higabana, vagyis pókliliomok öveztek. Tavasszal a sakura miatt gyönyörű, ősszel pedig egy hétig a pókliliom tűzpiros virágai borítják be a helyet. Útközben egy édes cicával is összebarátkoztunk, mind a ketten macska bolondok vagyunk (=^-ω-^=)



Gyönyörű naplemente *-*

Hazafelé az egyik boltban, pedig ezt az undiságot találtuk: szöcske/sáska >__<

Elég késő volt, mire hazaindultam, de nem akartam előbb indulni, mint ahogy muszáj volt, Taka is marasztalt, ha másnap nem kellett volna már korán az egyetemen lenni, még ott aludtam volna egy éjszakát.

Csodás hétvége volt, Taka szülei és a tesói is kedvesen fogadtak, aminek nagyon örültem (*^^*) És Satte-ba is teljesen beleszerettem, pedig én inkább a nyüzsisebb városokat szeretem, mint Tokyo. Ennek ellenére elbűvölt a hely :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése