2010. febr. 12.

a fanság határtalan ^-^

Ma vmi hirtelen támadt ötlettől vezérelve Oroszlánkirályt néztem a YouTube-on.... Japánuuul >.<
Nekem nagyon tetszik, jó persze, alapból oda vagyok a japán nyelvért, de még rossz indulttal sem lehet azt mondani a japán szinkronra, h rossz. :) Azt tényleg el kell ismerni, hogy japánok a szinkronizáláshoz nagyon érteknek. :) Minden szereplőhöz illett a hangja és jól is játszottak a hangjukkal :)
(hozzátenném, hogy bele néztem a francia változatba is, de szerintem az nem sikerült túl jól ^^)

És ezen a héten végre megérkezett az LM.C konci jegyem, és ma el is hoztam a postáról. *___*

Mimivel jövőhéten pedig megyünk, és veszünk olyan csillogós biszbaszokat, amiket a szem környékére lehet ragasztani *__* Kellékek a koncira :P

most hirtelen ennyi:)

chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése