2010. febr. 20.

Myojo,Popolo,Wink up, Potato, Duet

Pénteken letöltöttem a Myojo, Popolo, Wink up, Potato és Duet magazinokaaat *___* Hát teljes oda vagyok értük. Most már megvannak a decemberi és a januári számok iss *_*
És el is szoktam őket olvasni, amennyire tudom, de elég jól megértem azért :D

Voltunk Mimivel venni szem alá való kövecske bizbaszt, meg hozzá testragasztót. Gyönyörű lila kövecskéket vettem *__*A japán óra megint jó hangulatban telt :D Míg kagylóztam Mimi hogyan olvas/fordít/megold feladatokat, azon munkálkodtam h a kis jegyzetfüzetemet a gyönyörű színekben pompázó zseléstollaival kidíszítsem :D Persze a YamaPi-fanság megint kitört... XD
Aztán kivételesen nem mentem Csabihoz, így szabad volt a délutánom és az estém. Ráadásul már 1óra előtt haza jöhettem :D Így volt időm sok mindenre végre. :) Én tényleg szeretek itthon lenni, csak olyan keveset vagyok :( Az az egy rossz, hogy nem tudok msn-re fel menni itthon :S Na mind1.Kihasználva,h végre lett egy kis szabadidőm tanultam japánt, táncszőnyegeztem és doramat néztem :D De jó péntek volt *__*
Most épp Ohno Satoshi egyik doramaját, az Uta no Onii-san t nézem :)

Ma is tanultam már japánt, Miminek csináltam partikula összefoglalót, és fogok megint táncszőnyegezni meg dorámázni. :) Aztán vmikor Csabihoz is átmegyek.
Még a rajzolást is jó lenne beiktatni, de sajna nem hiszem, hogy összejön :P

Végül 1-1 oldal: Myojo, Popolo, Potato *___*


chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése