2010. febr. 11.

pálesz túltengés XD

Na hát pénteken sikerült kicsit több pálinkát fogyasztani a kelleténél ^^ Átmentem Szandihoz, aztán egy kicsit bemelegítettünk a házi partyra,ami Csabinál volt. Eddig még nem lett volna gond,csak útra is vittünk ^^ Egyet a sarkon,egyet Mátéék előtt, egyet Akác előtt.... Megérkeztünk, teljes fel voltunk pörögve, visongtunk XD Csak aztán az ugra bugra meg a meleg betett,szóval sztem ugorjunk :D Legalább aludtam egy jót XD Másnap szerencsére nem volt semmi bajom ^-^
2körül haza másztam,aztán meg vissza.Vasárnap korán felébredtem és olyan 10kürül meguntam a plafon bámulását. Szóval, mivel tudtam, hogy Csabi még pár órát tuti alszik, neki álltam megnézni a Moon Child-ot kényelmesen az ágyban a laptopomon ^-^Nem volt rossz film,igaz néha kicsit elvesztettem a történet fonalát :P Persze nagyban megdobja a filmet a két főszereplő :D Hyde és Gackt *___* Öhm,hát zeneileg nem vagyok nagyon otthon a munkásságukban, sőt mondhatjuk, hogy semennyire, de megkedveltem mindkettőjüket ebben a filmben :) Két igazi bishi :P És ők is rendelkeznek a japánok ama csodálatos képességével, hogy az amúgy is nehezen behatárolható az életkorukból jóóó pár évet simán letagadhatnának. o.O

Gackt



Hyde



ennyi voltam
chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése