2010. febr. 25.

nyamiság

Vasárnap eléggé nyamiságot ettünk ^^ Volt garnéla rák, és abból ügyeskedtünk össze egy fincsi hamit :D Fokhagymásos,petrezselymeses, édes-savanyúszósosos nyamit sültkrumplesszal :D

Íme az eredmény:

Fini volt ^^


Elkezdtem járni tornázni. Anya barátnője tartja, és ott van tőlünk nem messze, heti 2x, úgy hogy most Okaasan-nal járunk. :) Alig mozgok sajnos vmit, szóval nagyon jól esik az a kis mozgás ^^

Tegnap voltunk tetováltatni. Most csak Csabit tetoválták, mert ezt kérte szülinapjára, hogy legyen befejezve a tetoválása. Hát elég sokáig tartott, amíg kész lett, de sztem nagyon szééép lett *__*

Kame szólójára, amit előzőleg belinkeltem, teljesen rákattantam XD Állandóan azt nézem/hallgatom. Egyszerűen sugooooi *___* Ahogy énekel, imádom a dallamát, és a koreográfia,a látvány. Awwww *__* Az esernyővel a vízsugarak tetején lebegős rész, hát az mindent visz *__*
Így hát gondoltam, hogy akkor az egész KAT-TUN koncit meg kéne nézni. Nem vagyok egy nagy KAT-TUN fan, de azért vannak jó számaik. És a konci is tetszett ^^ Szóval most sikerült jobban megkedvelnem őket ^^
Így akkor a végére egy KAT-TUN PV :D



chuu ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése