2010. máj. 3.

SakuraCon 2010

Már egy hete volt, de végre itt a beszámoló az tavaszi AnimeConról.

Így mentem: (ez már ott készült)

Az éjszaka ugye nem aludtam, mert már majdnem hajnal volt mire haza értünk, így úgy gondoltam, hogy arra a 2órára már nem fexem le aludni. Mire végig néztem egy Gokusen részt, reggel is lett, és neki álltam készülődni.
A 8.10-es busszal mentem fel Pestre, ahol Riyuékkal találkoztam. A Stadionokig eltaláltam, így ott volt a találka. Riyu hozott nekem Japánból fi
ncsi édességeeet *__* Hasonló a pocky-hoz, csak finomabb ^^ Az a neve, hogy Fran. Nyammm~
Metrózás, buszozás, és már ott is voltunk a HungExpo
-nál, ahol volt a Con. Eddig a PeCsa-ban volt, csak azt már kinőttük, így át lett rakva egy nagyobb helyszínre. Jó választás volt szerintem az Expo.
Riyuéknak meg volt már a jegyük kézben, nekem meg csak elővételben. Így ők egyből be tudtak menni, nekem meg sorba kellett állnom. Szerencsémre az egyik haverjuknak is, akit akkor ismertem meg elővételben volt a jegye, így vele álltunk be a kilométeres sor végére. Így rengeteg idő lett volna bejutni, és mivel ehhez nem volt sok kedvünk, taktikát váltottunk :P a srácnál voltak eladó Naruto plüssök, amiket ha elad vkinek a sor elején mondjuk, akkor oda szépen majd beolvadunk :D Hát elég elől találtunk is egy szimpatikus Naruto-cosplay csapatot, akik ugyan nem vásároltak plüsst, de betársulhattunk hozzájuk :D És időközben végül a plüssök is elkeltek
:) Így elég gyorsan bent is voltunk.
Hívtam is Honamit, hogy bent vagyok. Ők már hamarabb mentek, így bent voltak, mire megérkeztünk. Meg volt az egymás nyakába ugrálás,(Natsu rucija annyira jó vooolt *___*
itt egy kép róla:

majd irány a vásárlás ^^ Most céltudatos vásárló voltam. 3 cél volt: kitűzők, LM.C-s póló és persze pocky ^^Kisebb küzdelem árán mindegyikre szert is tettem^^ Miminek is vettem meglepinek LM.C-s kitűzőt Közben Hina-val is összefutottam. Megint extra cuki ruhában volt, a kawaii faktora elég magas volt ^^

A kitűzőim:



Natsu-val hallgattunk egy ideig karaoke-t, majdAmaru
val is egy darabig együtt mászkáltunk, és Lacikával is összefutottam valamikor,meg persze Xee vel is ^^ Nagyon jó lett a haja, tiszta japános *___*
Natsuék keresése közben összetalálkoztam Kumi-vel, akivel LM.C koncin spanoltam össze. Onnantól vele mászkáltam :D Meg a barátnőivel. Mindegyikük nagyon ariii *__* Szóval megint sikerült új emberkékkel össze spanolni :D Egyikük nagyon nem szereti Ryo-t, így amikor csak meglátta a kitűzőmet, mindig fintorgott egy sort XD És a plüss LM.C nyuszi, amit varrtam nagy sikert aratott :D Kézről-kézre járt :D
Hallgattunk megint karaoke-t, még NewS-t is énekelteeek *___* Nyaaaau~
A karaoke szobába a konzol szobán át vezetett az út, ahol megtelepedett psp-zni pár japán srác is ^^ Volt egy bojtos sapis srác, akire Kumi kattant rá, és annak volt egy haverja, akinek meg lógós nyuszi füles sapija volt, és irtó helyes vooolt *__* Őt Nyuszifül-nek hívtam végig XD Szóval a nyálcsorgatás is megvolt :D

Natsu-val meg nem jutott eszünkbe, a Hanamuke szövege. Majd kb 2óra múlva, amikor én már Kumi-ékkal voltam, Natsu felhívott, hogy eszébe jutott, és elénekelte nekem a telefonba XD Majd amikor épp valahova tartottunk, Natsuék kiszúrtak , és vagy 5en egyszerre kiabáltak, h Kaoriiiin XD Gyorsa oda szaladtam, és Natsuval elénekeltünk a Hanamuke-t, majd vissza Kumiékhoz. ^^

A vége felé kint ültünk le egy füves részen. Osztogattak szórólapokat is, amit mi arra használtunk, hogy valaki felszívott egyet és a másiknak átadta. Hát nem mindig sikerült az átszívás XD Volt,hogy majdnem cuppant XD Először sehogy se akart sikerülni felszívni azt a nyamvadt papírt, de az egyik csajszitól, aki megvette az előző Mondo-t, megkaptam belőle az egy oldalas LM.C-s cikket (1000000000000hála érteee *___*), na és azt egyből sikerült felszippantani XD Egész pontosan Maya fejét XD

A kapott cikk, és a plüss LM.C nyuszim ^^

Na meg a szórólapokat aláírtuk egymásnak :D Na meg cipőket is ^^

Cukorkákkal is baromkodtunk XD a Pink jelképezni engem, a kék meg YamaPi-t XD

Majd hamarosan indultam, mert ment a buszom. Még Riyu-val és Natsu-ékkal taliztam, elköszöntem aztán mentem.És sikerült egyedül vissza találni a Népligethez :D Busz, metró, villamos, és sikerült :D
A buszon hazafelé

Itthon még gyorsan lefürödtem, aztán mentem is Csabihoz. Jó későn értem oda, volt kb fél12, így elég hamar be is aludtam ^^

Megint egy nagyon jó Con van mögöttem :) A programokra be se megyek nagyon, mert már annyiszor voltam Con-on, hogy az már nem izgat annyira. A haverok és a hangulat miatt járok csak leginkább .

Másnap nem alhattam túl sokáig, mert mentünk keresztelőre. Csabi bátyának, aki mellesleg a főnököm ( :D ) a kisfiát, Hubát keresztelték. Elég K.O voltam egész nap XD De a templomi rész funny volt, a pap mondott olyanokat… XD Utána az ebéd fincsi volt, na meg a tortaaaa *___* nyammm~

És már csak egy hetes lemaradásom van a bloggal :D

chuu~

Ez a rajz annyira jóóó lett *___* ez volt a kedvenc:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése