2010. júl. 13.

*lusta desu* --> pótlás: csiperó


Yo!

Az elmaradásom már megint kezd hatalmas méreteket ölteni ^^
de hát annyi minden történik mostanában, és nincs időm, na meg lusta is vagyok :P Szóval így éjszaka fél2kor neki is kezdek a pótlásnak XD

A strandnál hagytam abba. hm... az szombat volt.
Másnap úgy volt, h Aráék mennek Balcsira, de még sem, így felhívott, hogy bemegyek-e vele városba. Hát még szép :D

Anyukájával kijöttek értem.

Kecskeméten egész héten Chiperó volt --> nemzetközi cserediák pogram és ifjúsági találkozó, ergo mindenhol nyüzsögnek a külföldi emberkék, rengeteg program, és mindenki hozza amije van, bele rakja a közösbe és jól szórakozik :) Táncokat, énekeket, dalokat adnak elő. Nagyon érdekes :)


Volt ingyen testfestés ilyen szórós cucc, tiszta jóó volt :D csináltattunk ^^
(a képek fele Aránál van^^ de csináltam este itthon én is róla, íme: )



Még délelőtt felhívott Gábor, hogy jön Kecsóra, mert capoeira edzése lesz, és hogy eltudnám-e kísérni a Burga utcába, mert fogalma sincs hol van. így hát kimentünk érte fújás után a vonathoz, majd a irány a Burga utca. Van ott egy dojo, ahol ugye japán harcművészeteket tanítanak, és ott volt az edzésük isss *___* fotóztam is, csak Ara gépével -.-"
Na de ez se volt egyszerű, mert amikor oda értünk, zárva volt. Így Gábor telefonál. Vmi park. Na mondom biztos a Béke téri park, mert az van a legközelebb. Átcaflatunk. Erre, h még is a dojo. Vissza. Ott, a parkban leszünk. Megint park. Ott, nem vágták le a füvet -> dojo -.-" XD
végül csak bejutottunk :D egy ideig néztük az edzést, aztán mentünk, mert kezdődött a Csiperó megnyitója. Még beszaladtunk Ara mamájához, aztán irány a kp.

Ott persze mi egyből kiszúrtuk magunknak a kóreaiakat :D Épp várták, hogy ők következzenek :D mi pedig szépen beálltunk melléjük, és néztük, hogyan játszanak vmi kóreai játékot, majd oda jöttek, hogy mi is mi is :D és kaptunk tőlük cukorkát ^^ Majd amikor kiejtettük a szánkon a Big Bang szót, olyan rivalgásban törtek ki, hogy túlharsogták az éppen eközben a színpadon zajló előadást, és mindenki minket nézett XD

A fellépésük után még spanoltunk velük, és az egyik pasi, vmi kísérőjük, tudott japánuul *___* beszélgettem is vele egy kicsit ^^ és most épp magyarul tanul :D beszélt is egy kicsit, és amikor megdicsértük (tényleg jó volt, és szép kiejtés) mondta, hogy ááá, nem is olyan jó. Mi, meg hogy de igen. Ő, de nem. Mi, de igen XD

Aztán menniük kellett, mi meg Csabiékkal összefutottunk, aztááán a fő attrakcióóXD egy igazi idollal spanomltaam XD na jó, azért túlzásokba ne essünk!!!......... csak a Jóban Rosszban Gegőjével XD LoL, ez már a Lol kategória :D
Ara ismeri, így leálltunk vele beszélgetni. Nem is rossz arc, de azért kicsit muszáj volt neki fikázni a Jóban Rosszbant XD (nem mintha nem nézném ^^" de közben is fikázom XD nyáááááá XD)

Utána találkoztunk Ara anyukájával, hammoltunk hot-dogot, és mentek :)

Ésss Ara kölcsön adtaaa a Japánról szóló könyvééét *________*

Éééés mit találtam benne? XD Egy utcai képen, a háttérbe befittyenő reklámplakáton ott virít Jin és Kame :D igaz piciben, de én egyből kiszúrtam XD



Még vissza mentem Csabiékhoz, és bújtam a könyvet, amíg nem indultunk :D



kawaii :D

Az a sapiii *___*

És a best: tradíció mami telóval XD Lol :D

De sok lett XD a többit legközelebb :D

bai baaai~
chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése